aku menang lagi

7:47:00 PM

salam.

selamat malam.
entry khas ini saje..
nak kasik pengumuman kepada orang-orang kampung.
hadiah untuk contest yang aku menang tempoh hari sudah sampai..
sudah lupa contest apa..?
ala..contest yang komen paling banyak itu.
anjuran cik ienafazlyna yang comel itu.
haha.sungguh berbesar hati aku..
tp pembalut tu sudah hancur disebabkan desakan oleh bapak sedara ku
yang sangat teruja ingin melihat kandungan parcel itu tadi.
kamu semua mahu lihat hadiah nya..??



ha..siap ade kad ag.
terima kasis ya..
suka bangat..

pesanan penaja : sangat suka join kontest..maaf, kualiti gamba agak kuwang cket.

You Might Also Like

20 kutukan membina...

  1. Tahniah menang contest..
    :)
    salam perkenalan..

    ReplyDelete
  2. nama saya syafiqah

    trimass..
    salam kenal gak.

    ReplyDelete
  3. kau rajin masuk contest! bagus menang dah :)

    ReplyDelete
  4. mmg tak pun!kot2 lah kau nk share dgn aku kan?

    p/s:sharing is caring~keh3..

    ReplyDelete
  5. tahniah ye encik:)

    ReplyDelete
  6. rathiqah azmira rosli

    terima kasis ye.

    ReplyDelete
  7. haha,terbaek aa klo menang kontes

    ReplyDelete
  8. tahniah! comel je..hehehe

    ReplyDelete
  9. ouh..i xperasan kan entri nie..sorry yep..hahaha..i comel ke?wakakak..
    Encik Se7en kata i beli perfume utk madu dia..hahahhhaa

    ReplyDelete
  10. ::ienafazlyna::

    hoho..
    harap maap ya cik Se7en.
    saya pown suda berpunya..
    kui3..

    ReplyDelete
  11. minyak rmbut xde ke...nak join gak game 2...

    ReplyDelete
  12. @ fulas

    haha..xde..
    suda ku promo dulu..

    ReplyDelete