ANDROID

12:02:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

apa khabar sahabat di alam maya dan fantasi ini..? diharapkan saudara saudari sihat belaka. sudah berapa purnama alam ini saya tinggalkan. oleh kerana ketandusan idea dan kesempitan masa, alam ini tidak dapat saya kunjungi dengan kerap. 

maaf dan ampun dipinta kepada peminat-peminat di luar sana. hahaha. sebenarnya, sekarang saya sedang meniti sisa-sisa terakhir sebagai pelajar tahun akhir ijazah sarjana muda. dan sekarang saya sedang mengfinal-touch kan aplikasi android saya di mana untuk membolehkan saya menamatkan program ini.

projek tahun akhir ini adalah aplikasi biasa untuk radio universiti saya, tidaklah se-gah aplikasi teman-teman lain, dan pengusaha-pengusaha aplikasi android di luar sana. saya hanya lah budak baru nak belajar, kalau salah tolong betulkan.

diharapkan kita dapat bertemu lagi di lain masa, jangan rindukan saya lebih-lebih. kerana nanti kekasih buah hati pengarang jantung saya yang bernama Song Jihyo akan mencemburui anda. 
sekian.

image : google.

pesanan penaja :  player.stop();

You Might Also Like

4 kutukan membina...

  1. ahahahax nak sainnnnnn!!!
    good luck abam ghetis, arief!
    hwaiting! chaiyok! chaiyok!! ;)

    ReplyDelete
  2. akin amar : nak sign ye. baguih2. haha. temkiuss...

    ReplyDelete
  3. Hahahaah song ji hyo pulak.. Goodluck!

    ReplyDelete
  4. eVa : haha. buah hati baru. thanks.

    ReplyDelete