ADAB UNTUK KELUAR AWAL DARI DEWAN PEPERIKSAAN

7:39:00 PM

assalamualaikum.
salam sejahtera.

setelah selesai menyemak jawapan, dan berpuas-hati dengan jawapan tersebut. lakukan langkah berikut.
1. angkat tangan.
2. tunggu sehingga pengawas datang dan kutip.
3. keluar dengan penuh gaya.
4. doa supaya jawapan anda betul semua.

sekian.

pesanan penaja : jangan nak sombong sangat keluar dewan tanpa tunggu pengawas datang kutip jawapan anda.

You Might Also Like

6 kutukan membina...

  1. geram je kalo org yg kluar awl tu tolak kerusi kuat sgt.
    mcm dy sorg je yg kluar awl..
    hormatlaa org len yg msih mnjwb tu kann

    ReplyDelete
  2. kalau nk kuar awal rse xconfident je..kuar awal pun sbb mungkin bosan lama nau dlm dewan..

    ReplyDelete
  3. weh xpernah kuar awal. xcukup mase jawab soklan ade lah. sobsssss.

    ~pinkycomel~ haha!

    ReplyDelete
  4. aku kalau boleh nak duduk je dalam dewan tu tamau kuar2.... haha..... lagi2 kalau soalan susah yang gilababinakharam..... tapi pikir2 kalau aku bertapa lam tu pun totap takleh jawab, aku blah je.... hehe.....

    ReplyDelete
  5. keluar dgn gaya tu yg tak tahan tu haha :D

    ReplyDelete