115566

7:32:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

sekarang ini trend pilih nombor yang cun-cun, oleh hal yang demikian. inginku berkongsi 1 nombor yang takdelah cun, tapi dalam pattern nye yang tersendiri. 
tuu dia, walaupun jumlah nya kecil, tapi tidak ku kisah akan kekecilan nya itu. tetapi keunikan nya penting.
hahaha.

selamat berblogging semua.

pesanan penaja : blogging lah secara berhemah.

You Might Also Like

9 kutukan membina...

  1. ye, aku pun suka tengok susunan nombor2 yg agak cantik dipandang mata.. :D

    ReplyDelete
  2. tak lama lagi boleh kumpul lagi banyak 225566

    ReplyDelete
  3. rozuan ismail : haha. lame lagi tu..
    :)

    ReplyDelete
  4. singgah sini...
    **cuma nak maklumkan sahaja, andai kata awk ada masukkan blog sy dlm bloglist, mohon semak erk sama ada boleh view atau tak. kalau tak boleh, mohon update link, sbb saya baru tukar kpd domain sndiri. pesanan ni diberi sebab blog awk ada dlm bloglist saya. he he he
    Saya mohon maaf di atas segala kesulitan.
    www.santaileeza.com (link baharu)

    ANDAI KATA saya tidak disenaraikan dalam bloglist awak, awak boleh abaikan mesej ni. Terima kasih.

    ReplyDelete