SMOKERS

1:42:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.




"I have nothing against people smoking but I don't want to be obliged to share the filthy residue of their addiction."


pesanan penaja : ayat kopi pes.

You Might Also Like

24 kutukan membina...

  1. samalah. i pon tak kisahlah kalau diorg nak merokok. tu hak dia. tapi jgn sebab asap rokok diorang, i mati awal.

    ReplyDelete
  2. rozuan ismail : haha. betul tu.

    kinn : me too.

    ReplyDelete
  3. tak suka smokers.. tapi sayang ayah yang mrokok...

    ReplyDelete
  4. maya lisa : huhu.
    :)

    cik kierana : betul tu. think before act.

    ReplyDelete
  5. hisap lolipop lagi best dari hisap rokok..

    ReplyDelete
  6. jika syg diri,family dan org lain, berhenti la merokok.duit pun jimat..

    ReplyDelete
  7. journey of youth : betul. sangat setuju.

    ReplyDelete
  8. perokok tegar ni ssh nak insaf. letaklah iklan maha ngeri skalipon, asap rokok tu jgk yg dicari. nyawa tu dah mcm xda nilai utk diorg.amat ssh nk sedarkan diorg ni

    ReplyDelete
  9. MK Kimi : tu la. dapat sakit macam2 pon, macam xde effect je.
    :)

    ReplyDelete
  10. Jejaka yang kacak adalah tidak merokok :)

    ReplyDelete
  11. sy tak tahan betul dgn asap rokok tp apakan daya org disekeliling sy ni ramai yg perokok tegar..dh berbuih mulut ni bebel tapi xdek kesan..-_-

    ReplyDelete
  12. nak merokok takpe,tapi mohon asap rokok tu ditelan sekali..kakakaka

    ReplyDelete
  13. cik puan muda umi : haha. nak telan tu yang susah tuu.

    ReplyDelete
  14. paling benci org yg hisap rokok time kita tgh makan. rasa nak je sepak muka perokok tu.

    ReplyDelete