17.5K

9:24:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

alhamdulillah, permohonan ehem2 ku telah diluluskan..semoga dengan pinjaman berkenaan, aku dapat meneruskan pengajian dengan ketekunan yang jitu. hahaha.
diharapkan juga, duit pinjaman ini akan ku habiskan di jalan yang benar.
:)

pesanan penaja : mungkin akan membeli beberapa keperluan yang sangat-sangat diperlukan.

You Might Also Like

15 kutukan membina...

  1. Giler byk.. Nak bb satu.. Hahaha..

    ReplyDelete
  2. wahhh permohonan ape ni??sibuk je nk thu jugak.hehehe...
    good luck yeeee:)

    ReplyDelete
  3. tieah madian : satu je? hahaa.

    bh : ade la.. permohonan nak kawin.
    ;P

    ReplyDelete
  4. rozuan ismail : haha. thanks. kene bayar balik nanty ni. tu yang sakit sikit.
    :)

    ReplyDelete
  5. tahniah , guna duit leklok...

    ReplyDelete
  6. banyaknya..untuk apa tu? hee

    ReplyDelete
  7. cikmai : baiklah..
    :)

    iznie : untuk majlis perkahwinan.
    ;P

    ReplyDelete
  8. wau, untuk majlis kahwin dgn siapa tu ? kak yatie ? hahaha

    ReplyDelete
  9. mimiey : haha.. mahal sangat tu untuk dengan si pinky tuh. ngan dye murah2 je. hahaha.

    ReplyDelete
  10. nak sikit.. nak buat beli coklat hari2. muahaha.

    ReplyDelete
  11. puteri iqa izyan : haha. boleh2. amik la.
    :P

    ReplyDelete
  12. sugar2 kapas strawberry : takpe, tak kene saman. huhu.
    :P

    ReplyDelete
  13. KENA BELANJA DENGAN BERHEMAH LER..JANGAN MEMBAZIR..

    ReplyDelete