+ -

Pages

Thursday, March 1, 2012

SAHABAT ALAM MAYA

assalamualaikum.
selamat sejahtera.
malam ini akan ku senarai pendekkan beberapa nama yang telah sekian lama menjadi sahabat ku di alam maya ini dan telah memberi dorongan semangat untuk aku terus berblogging dengan jitunya. diharapkan kepada mereka yang tidak tersenarai jangan berkecil hati. kerana kalian terlalu ramai, dan semuanya terlalu istimewa bagi kami. terima kasih kami ucapkan kepada kalian.
disusun secara rawak.[harap maklum]


ha.. itu sahaja lah yang mampu aku senaraikan, lain kali aku akan senaraikan lagi ye. terima kasih di atas sokongan kalian semua. 

pesanan penaja : harap maaf, curi gambar header. untuk anip, hang takde header. aku print screen page hang je.
5 saya_aRief: SAHABAT ALAM MAYA assalamualaikum. selamat sejahtera. malam ini akan ku senarai pendekkan beberapa nama yang telah sek...

25 comments:

Yatie Musa said...

beb.. serius




gwa terharu dowh. di saat wa menaip ni, air mata wa berlinang.

tak sangka name wa ade kat situ.

muahaha.

moga ikatan ini terus kekal abadi. walaupun lu ade makwe da skang, mohon jgn lupakan wa.

kahkah

saya_arief said...

yatie musa : ceh. xnak komen pape. kbai.

sisdee said...

kdg2 mluahrasa dengan kwn alam maya mmg berbaloi..tapi kena tgk cmne orgnya le kan hehehehhe...

saya_arief said...

sisdee : yup.. sangat tepat.
:)

kinn said...

wah yatie kemain serius ohh. sy pun terharuu. ;(

aiseh. xkan la susun rawak. mesti lah nama yatie dulu kan. muahahaha ;p

saya_arief said...

kinn : hahha. memang susun rawak pon. nasib je name dye dulu..
hahaha.

MiMiEy :) said...

hahaha. terharu lah pulak.
hehe. thanks bro.

pewwitt, nama kak yatie first :))

saya_arief said...

mimiey : hahaha.. kemain ye.

zareliqa afiqa said...

Saya sayang sahabat maya saya!! ahaha *statement plak kat cnie* :D

saya_arief said...

zareliqa afiqa : haha. statement bagus. takpe.
:)

Cik Sana'a said...

x nak komen pasal entry..ni cakap.selamat bertemu ke dunia blogging

Ank kampung masih ingat lagi pada ketua kampung ni. ..heee

saya_arief said...

cik sana'a : haha. lost kontek sat. haha. bagus la kalau masih ingat.
selamat bertemu.
:)

Hans said...

mesti terharu diorang yang tersenarai :-)

saya_arief said...

hans : entah la. ye kot.
:)

APAN said...

bes la bila ramai kawan maya dalam blog...x sia2 menulis... :)

saya_arief said...

apan : betul tu. tambah kawan2 cket.
:)

Aisumi Chan Kawa'i said...

haaa saya dekat saya dekatt~ kasik dia demam.. :P lalalaa~

saya_arief said...

aisumi : haha.. den sudah ade protection.. haha.

bidadarihijau said...

wahhh..xsngke ni tersenarai dekat situ..heeee..million thanxx yaaa:)

saya_arief said...

bh : haha. xde hal lah. sahabat kan.
:)

madammondoq said...

bila berblog ni kita akan rasa ramai kawan.. :)

saya_arief said...

madammondoq : betul tu. baru best.

Man said...

Pink site!!!hahahaha.

sangat penting rakan alam maya ini.

Anep™ said...

wah, wahhhh. semua orang terharu.
aku nombor 3 syiakkk? pehhhhh.
sepatutnya, aku last sekali,
tak la nampak macam gay sangat. bwahahahaha.

apepun, this is the best bro, best bro. haha

chemay said...

terharuuu.
semoga persahabatan kita kekal yaa arief.
:)

< >