PENNY

11:45:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

hari ini kerinduan ku terhadap cik tasha sangat memuncak. hahaha. sape yang follow tuiter aku tu perasan la aku duk citer pasal cik tasha ni 24/7. tapi bukan ingin diceritakan mengenai cik tasha hari ini. next time mungkin. pada pagi jumaat yang berbahagia ini, ingin dikongsikan sekeping gambar yang sangat bernilai. tapi aku nak korang teka berapa nilai nye. okeh? 
agak-agak korang berapakah nilai kesemua syiling dalam gambar di atas?
siapa yang dapat teka dengan tepat, akan ku kongsikan gambar cik tasha. hahaha

pesanan penaja : rindu cik tasha. lalalala

You Might Also Like

16 kutukan membina...

  1. korek tabung nak pinang cik tasha la tu. puihhh. =P

    ReplyDelete
  2. hmm, dalam rm28.50, ntah le.
    wewitt cik tasha..

    ReplyDelete
  3. anip : hmmm.. good try. tapi xnk bagi tawu jawapan lagi. hahaha. lu jangan kacau cik tasha tu.

    ReplyDelete
  4. aiik. sape cik tasha tu ? makwe erk ?

    rm50.00 ?

    ReplyDelete
  5. mimiey : haha.. cik tasha tu.. comelll.
    :)
    50 ye?..hmm.

    ReplyDelete
  6. saya lah Tasha Manshahar. haharhahar.

    rm64.30 ?.

    ReplyDelete
  7. kinn : cehh.. haha..64.30 is ur guess? hahaha.
    ;p

    ReplyDelete
  8. sugar2 kapas strawberry : haha.. nice.. tapi taktawu betul ke x.
    :P

    ReplyDelete
  9. haha.. siswi rase dlm rm50 something.. :)

    ReplyDelete
  10. duit 2posen ke tuhh?
    chemay suka kumpul duit 5posen.
    hehe.

    urm rm72.40?
    :)

    ReplyDelete
  11. chemay : semua ade tu. tapi banyak jugak yg 50sen.
    :) nice try.

    ReplyDelete
  12. bila nak bagitau jumlah duit tu arief?
    hehe
    :)

    ReplyDelete
  13. chemay : haha.. tunggu next entry ye.
    :)

    ReplyDelete