CURIOUSITY

9:43:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

kita teruskan sahaja kepada cerita yang ingin disampaikan kepada kalian yang berlaku terhadapku semalam. lebih kurang jam 10.30 malam, aku berjalan ke dapur untuk membuka pintu belakang, supaya senang aku simpan honda minyak di tangan kesayangan aku.(untuk rekod, memang aku simpan motor dalam rumah, dunia sekarang aman sangat, takde pencuri). 

semasa aku membuka pintu itu, tiba-tiba aku ternampak something di bawah rumah, berwarna hitam. nampak seakan bulu-buluan semacam rambut, tapi hati kecilku lantas menyatakan yang itu mungkin kucing hitam, tapi tidak nampak macam kucing. hahaha. aku abaikan something itu. aku terus mendapatkan honda aku. 

setibanya di kawasan belakang rumah aku(untuk rekod lagi, pintu dapur ku berada di belakang, sangat gelap okeh. + semak samun). okeh, kembali semula ke ayat tadi, setibanya aku di situ, aku seolah-seolah mendapat keberanian yang super power untuk memberhentikan motorsikal ku dan menghalakan lampu motor ku ke arah something tadi. cool tak? ade la dalam 5 minit aku duk suluh bawah rumah tu. takot-takot ade something yang menarik ke. tapi harapan ku tidak kesampaian. takde bende yang menarik pon.

aku terus menaiki rumah dan melupakan apa yang terjadi. hahaha. cool x? aku rasa macam dalam drama tv pulak bila buat macam tu. yelah, ade bunyi atau kelibat pelik, terus pergi follow. hahaha. curiousity punye pasal kan. sekian.

pesanan penaja : ini entry ke 500 aku kot. termasuk yang tak di publish la. sila beri tunjuk ajar.

You Might Also Like

17 kutukan membina...

  1. la ni cite sambungan la ni? mane wa nk donlod cite intro dy? kehkeh

    ReplyDelete
  2. yatie musa : kemain lagi mentang2 expert donlod citer nie ye. belasah kang.

    ReplyDelete
  3. laaaaaaaaaaaaaaaaaa.. aku ase cm nk cabut bulu kaki kau je .. bkin suspen betoi la

    ReplyDelete
  4. berani sangat pon bro ni.
    kalau mimi terus ttup pintu dah.

    ReplyDelete
  5. mimiey : haha. pengaruh drama tv.
    :)

    ReplyDelete
  6. cool la awk!
    mat cool mat cool kawanku! ehh! hehe

    ReplyDelete
  7. cam celaka. dengan penuh curiosity aku baca entri ni sampai habes..... phuiii!!!

    ReplyDelete
  8. haha.. cite seram ke ape??

    #congrates da 500 entries..hehe

    ReplyDelete
  9. apakah sebenarnya benda berbulu itu? jeng jeng jeng.....

    ReplyDelete
  10. cinta siswi : haha. xde la seram sangat.. thanks..

    kinn : tu yang kite tak tawuuuu tuuu.

    ReplyDelete
  11. wahh ape yg berbunyi tuuu..haishhh..


    tapi akhirnya maksud curiosity dapat diterangkan dengan bagus..kikiki

    ReplyDelete
  12. bh : haha. bagus ke? haha.. trimas2..
    :P

    ReplyDelete
  13. hehe.. bila da siap nnti whole story, cba kumpulkan and save sbagai pdf.. hehe..

    ReplyDelete
  14. hazz death : nanty akan dicuba kumpulkan.
    :)

    ReplyDelete