WELCOME 2012

12:10:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

tahun 2011 telah melabuhkan tirai beberapa hari sebelum ini, dan 2012 telah datang kepada kita. semoga dengan kedatangan tahun baru ini, akan menambahkan keimanan dalam diri dan semakin bertambah ilmu pengetahuan. semoga kita mendapat manfaat daripadanya. 

azam aku? hahaha. macam takde azam je pun. cuma diharapkan dapat mencapai segala apa yang ingin dicapai.
tunggang langgang punye ayat malam ini, akibat batuk, selsema dan sakit tekak yang melanda tubuh yang hina ini. 
semoga tahun ini, earning aku kat blog ini makin bertambah dengan masyuk, serta mendapat ramai kenalan blogger yang best-best. dan aku masih berharap dapat menyertakan diri dalam gathering yang bakal diadakan
{ayat bajet femes. hahaha.}

sekian.

pesanan penaja  : penaja ingin menyambung kontrak.

You Might Also Like

8 kutukan membina...

  1. cekbolat-bolat : all the best untuk 2012.
    :D

    ReplyDelete
  2. 2012 menjanjikan 1001 pengalaman baru untuk blogger. kemain ayat aku XD

    rajin2kan diri turun gathering ya abam femes. kekeke

    ReplyDelete
  3. syazwan sarawak : hahaa.. 1001 pengalaman tu. hebat2..

    ReplyDelete
  4. same la..tak ada azam pun.juz nak hari2 mendatang lebih baik dari hari2 yang lepas..:)

    ReplyDelete
  5. chemay ni kawan blogger yang best tak?
    hehe
    :P

    ReplyDelete
  6. exam da habes kan bro? bila mau update.

    ReplyDelete