KUCING COMEL

6:12:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

pada petang yang berbahagia ini, ingin dikongsikan beberapa gambar kucing milik saudaraku yang tersangat comel dan manja. ibunya berwarna putih, manakala bapanya kelabu campur putih yang lost without a trace. tanpa berceloteh lebih lama, ayuh kita saksikan kucing yang comel ini. 



pesanan penaja : besok memulakan kerjaya separuh masa.

You Might Also Like

18 kutukan membina...

  1. mak saye.. kalau bela kucig..
    x becakap sampai seminggu..

    ReplyDelete
  2. meoww.. hihi.. siswi kureng sikit dgn kucing.. tp kucing cumil.. :)

    ReplyDelete
  3. pinqib : huhu. sampai macam tu sekali..

    cinta siswi : haha. kenape kureng, kucing manje ape..

    sitihanisahali : erm2.. yg tompok2 tu hensem jugak.
    :)

    ReplyDelete
  4. dah lama x bela kucing.

    p/s kerja apa tuh?

    ReplyDelete
  5. rozuan ismail : haha.. bela la. ni pon kucing orang je. kerja kerja kampung.
    :)

    ReplyDelete
  6. sugar2 kapas strawberry : haha. ok fine.
    :)

    ReplyDelete
  7. kalau org bergambar sed 'cheese'
    if kucing bergambar sed 'meooow' ? hehe

    ReplyDelete
  8. dulu pnah bela kucing sbyk 12 ekor satu masa...tp lepas sekor2 mati...skrg nie tinggal sekor itu pun tuk tangkap tikus..

    ReplyDelete
  9. mimi x de kucing.
    kucing jiran ada lah.

    btw, putih comel :)

    ReplyDelete
  10. comel comel comel. tersgt laaa suka dgn kucinggg. bak sini satu :P

    ReplyDelete
  11. yantzyanttie : kalau ngan kucing pon same. kucing pon leh cheese jugak. haha..

    zura : wa,banyak betei sampai 12 ekor.
    :)

    mimiey : putih comel macam den.
    :)

    epaa chenta : amik la dua dua.
    :P

    ReplyDelete
  12. kucing putih tuh comel sangat!!
    alaa.
    tiba2 jadi rindu dekat kucing yang ada kat rumah tuhhh.
    :(

    ReplyDelete
  13. O cikteddy : omey3.
    :)

    chemay : kalau rindu, msg la dye. haha.. bleh ke msg kucing.
    ;p

    yantzyanttie : leh jadi gang ape.
    :)

    ReplyDelete
  14. wahh mggu ni ramai betul org cite pasal kucing eh :D

    ReplyDelete