WORDLESS WEDNESDAY #5

9:56:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.
pesanan penaja : kiss their s.haha.

You Might Also Like

43 kutukan membina...

  1. wuwuwuwu.vontot anak2 kecil.haha

    ReplyDelete
  2. haha..dapat snap sndiri gambor gini mmg bijok aa..kelah2..haha

    ReplyDelete
  3. hebat sokmo dia amek gambar bab2 gini. ekekeke ;p

    ReplyDelete
  4. shafiqaabdshukor : haha.betol2..
    :D

    ReplyDelete
  5. siti mashitah saidin : haha..vontot yang comel.

    ReplyDelete
  6. yantzyanttie : huhu..sangat2 comel.
    :D

    ReplyDelete
  7. sebab semua da cakap comel so ta nak cakap dah.. :P:P:P

    btw ader brape ekor dah ni??/ banyak giler!! meniage ke.. ekekeke.. :P

    ReplyDelete
  8. nur farah hani : hahaha.sengal.banyak tu xdela..tapi setakat nak buat beli ferrari 2 3 bijik tu boleh la. buat penyeludupan hamster.
    ;p

    ReplyDelete
  9. macy : tak dapat disangkal lagi.
    ;D

    ReplyDelete
  10. purpleyellow : hihi..ingat nak cakap sape comel tadi.
    ;p

    i am silah : picit saje hamster ituu..
    ;D

    ReplyDelete
  11. hahahhahaha, geli tengok mende neh :P

    ReplyDelete
  12. nadia fatihah : huhu..asal geli tu.
    ;p

    ReplyDelete
  13. haipp ni apa comey2 ni, geget kang

    ReplyDelete
  14. aesyazealous : erkk... ok. haha..

    miszyuyu : jangan gigit.. pets kesayangan hamba tu.

    ReplyDelete
  15. grrrr~~!! dri aritu lg nak beli tp asyik lupe je.. duit pun asyik kering.. dh la comel!!!

    ReplyDelete
  16. farhana jafri : huhu..beli la.murah2 je.
    :D

    atiqah wadiah : comey macam tuan blog.
    hahahaha.

    ReplyDelete
  17. ema razali : sudah semestinya..
    :D

    ReplyDelete
  18. jawapan...http://atiqahwadiah.blogspot.com/2011/08/nak-main-dengan-saya-tak.html

    ReplyDelete
  19. org kelantan kah??sy study kelantan..kasik after raya aci tak?? ><

    ReplyDelete
  20. hehe. comellll. kite pon ade sekor. siang malam maen ngn dia je. haha

    ReplyDelete
  21. atiqah wadiah : aah.ore kelate.. x acii.
    ;p

    yuyueyuliana : same la. yang beza nya kita ada banyak ekor.

    myra arshad : macam kami. hahaha.

    ReplyDelete
  22. tomatokering : keturunan agaknye.
    :D

    ReplyDelete
  23. zura : saje je tu..menggedik.haha..

    pinky pixie : comel macam wa kan.
    :D

    ReplyDelete
  24. haaaaa boleh dimakan x itu hamster...sangat comel :)

    ReplyDelete
  25. alia zainol : haha.mane boleh makan..
    ;p

    ReplyDelete