SERAM YANG TAK SERAM

11:10:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


apa khabar rakan-rakan seperjuangan sekalian? diharapkan berada dalam kondisi yang terbaik. kali ini saya akan berkongsi dengan kalian sekeping potret yang menunjukkan sebuah rumah yang tersangat besar tetapi terbengkalai,
sebab rumah ini terbengkalai tidak ku ketahui kerana tidak pernah terlintas untuk bertanyakan hal demikian.sebelum menghurai lebih dalam, tengok dahulu gambar yang sempat di ambil.
amacam..? besar tak rumah ni. cuba korang tengok pagar tersebut. pagar nya sahaja sudah besar gedabak, apatah lagi keluasan rumah tersebut. kalau lalu siang hari xde la meremang sangat bulu roma ni, tapi kalau menjelang malam, memang tidak ku pandang langsung lah rumah macam ni. cuba kita bayangkan ye.

rumah besar, pastu terbengkalai mesti la takde orang duduk, bende-bende lain konpem lah ambil port kat sini. tapi menurut rakan ku, yang rumah nya berhadapan saja dengan rumah banglow terbengkalai ini, 

ade sekali tu pasangan pengantin buat sesi fotografi dekat rumah ni, gila kentang betol la. kang kalo ape-ape jadik, kene carik ustaz amirul. haha..

kesimpulan yang ingin disampaikan di sini adalah, tadi aku tengok citer Flat 3A, tapi macam tak seram sangat pon, paling takleh blah, mase bomoh tu kene bunuh ngan laki tu. hahaha. sengal gile time tu. jadi, kepada mereka yang takot-takot berani nak tengok movie tu, dipersilakan tengok ye. tak takot sangat pown.
itu sahaja untuk malam ini.
sekian.

pesanan penaja : baca komik shabu-shabu sebab lawak kampus xde.

You Might Also Like

17 kutukan membina...

  1. sbb tuh aku tak suke tgok cerite melayu kat wayang.^_^ ko pon satu.imaginasi tinggi sgt.^_^

    ReplyDelete
  2. besarnye rumah tu. berani ek pangantin buat photosht kat situ :/

    ReplyDelete
  3. tak tengok lagi cite flat 3A tu tapi ramai cakap tak seram pon. jadi, tak jadilah nak tengok. kehkeh

    ReplyDelete
  4. zulfahmi abidin : haha..aku xtengok kat wayang pon, tengok dalam laptop je. haha..

    ema razali : entah pengantin tu dari alam lain x.. hahaha.
    ;p

    elmoluya wutwut : ooo..eksen...haha.
    ;p

    ReplyDelete
  5. euwww menyeramkan jugaaaak . btw nice pic . then thanks singgah belog sha .

    salam kenal

    ReplyDelete
  6. pergh,rumah kemaen awesome tp xde org duduk.sygnye..
    yup2,da tengok jugak citer flat 3a.yg tu xawesome.hu3

    ReplyDelete
  7. pe kata kau lak bergambo dpn umah tu.manala tau kot2 muncul imej istimewa.=p

    ReplyDelete
  8. aleen aiden : haha..memang xawesome.
    :D

    penulis : bulan puasa daa..
    ;p

    ReplyDelete
  9. nnti kita photoshoot kat situ eh #tetibe. haha

    weh, nk tgk flat 3a smpai skang x brani. huahua

    ReplyDelete
  10. pinky pixie : haha.. oke je. tengok je la.. bukan nye seram pon.
    ;D

    ReplyDelete
  11. br mlm td tgk cite tue...xseram sgt...

    ReplyDelete
  12. zura : erm2..betul tu. xseram.
    :D

    ReplyDelete
  13. umah tu kat kubang kerian ke? katne?

    ReplyDelete
  14. kinn : dekat rumah anwar. lorong sebelum 7e istana.

    ReplyDelete