JOM KAHWIN

11:50:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

ini adalah iklan untuk gadis-gadis single di luar sana untuk menjadi calon isteri den.
berikut merupakan profil aku.

nama : ahmad albab.[gambar kat atas ni, mase melancong ke Langkawi]
umur : 21+/-
alamat : Malaysia.
warganegara : Malaysia
UPSR : 10A.
PMR : 20A.
SPM : 30A.
nama bekas kekasih : tiz, sari, rozita, siti, ayu, maya, dll. [retis semua nih]
nombor telefon : 013-ahmadalbab

jika berminat, sila hantarkan resume kalian ke alamat yang tertera di kaca komputer anda.
sekian.

pesanan penaja : dem.. kalo nak jadik pelupa, makan kepala ikan kan??

You Might Also Like

25 kutukan membina...

  1. syafawani : hahaha.biase la pelajar pintar.
    :D

    dhiya fariza : gurauan bayangan sahaja.
    :D

    ReplyDelete
  2. sengal!
    eh bukan2.kau makan semut bnyk2.kompom lupa seabad.=p

    ReplyDelete
  3. penulis : ye x ye jugak ea.. kadang2 otak ko boleh pakai jugak. hahaha.

    ReplyDelete
  4. hahhaha....ex-gf hot2 belaka aihhhhhh

    ReplyDelete
  5. wooo 30A ? kalau buang kosong tuh 3A saja lah kan..kehh3 !
    woo gmbar pkwe alia tuh..haha !

    ReplyDelete
  6. Lieyly ︱ Alia : haha..pandai.. tapi betul ke pakwe? kenape xkenal pon kamu.. tu gamba den mase umo 19 tahun.hahaha.

    ReplyDelete
  7. ku azhar : haha..sengal itu indah bro.

    ReplyDelete
  8. hebat tu dapat semuanya A. hihihihi :D

    ReplyDelete
  9. cik elyn : biase lah.pelajar harapan sekolah.
    haha.

    ReplyDelete
  10. adik perempuan gua single lagi bro haha

    ReplyDelete
  11. wan gerrard : kalau berminat, sila hantar resume dengan segera. haha.

    ReplyDelete
  12. kahkahkahkah!!siut nyer entry ni. kemain gf semua artis uolsss

    ReplyDelete
  13. lizz : haha..biase la..bile dah femes nie, jadi tumpuan retis2 semua nieh.
    ;D

    ReplyDelete
  14. fuyyoooo. hebat ahh kamu. gf semua retisss. agagaga ;p

    ReplyDelete
  15. Umur 21+/- tu berapa? Haha..sebelum nak kawen kena prepare mcm2 dulu k..hantaran anak dara skrg mahal..=P

    ReplyDelete
  16. err *pengsan jap*..punyalah belambak A! gf termasuk siti kot..pheewww*

    ReplyDelete
  17. kinn : biasaa...

    airaniez wirdani : tengah dalam proses menyiapkan diri.
    hahaha..

    NMH : hahaha.. orang yang femes memang macam nie..
    ;P

    ReplyDelete
  18. hey..mmglah otak aku blh pakai 100%.cinabeng je kau kan?!!ishh..sabar sabar,puasa ni!hehe!=p

    ReplyDelete
  19. pinky pixie : sudah sememangnya..

    ReplyDelete