HEADER SEMPENA MERDEKA + HARI RAYA

12:04:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

taknak taip panjang-panjang, sebab masih belum pulih dari kecederaan. bersempena dengan hari raya aidilfitri dan sambutan hari kemerdekaan yang bakal tiba tidak lama lagi, tuan rumah telah menghias blog picisan ini dengan header baru. walaupun tidak lah cantik mana, tetapi den berpuas hati dengan hasil kerja potosop ini.
gambar ketupat dirembat dari deviantart, tapi tidak dapat dikenal pasti pemiliknya. terima kasih kepada beliau.
gambar jalur gemilang pula diambil dari carian google.

header sebelum ini.
header sekarang.
pesanan penaja : hari-hari penghabisan.

You Might Also Like

26 kutukan membina...

  1. simple..mana gambar rendang...xkan ketupat tue sendiri2 je..hehe

    ReplyDelete
  2. slmt hari raye, duet raye jgn lupe pos.

    ReplyDelete
  3. apabila raya dan merdeka.. bersatu...comel sangat

    ReplyDelete
  4. zura : enak di makan begitu saja..
    :D

    sally wanny : thanks..

    pinky pixie : nak poslaju ke pos ekspress?

    redlomo : huu.time kasih..

    cik nemo : yang tu xleh pisahkan.
    :D

    ReplyDelete
  5. merdekamerdeka. hehe..raye cukup kenak sambutmerdeka nih.. :P

    ReplyDelete
  6. pos laju da nak cuti esok. gune pos malaysia tmpal setem pom boleh. cepat pos!

    ReplyDelete
  7. nur farah hani : taknak jawab.
    haha.

    pinky pixie : okes..buat sekarang.
    :D

    ReplyDelete
  8. rajinnye dia tukar header..smart2..

    ReplyDelete
  9. d_la : rajin kadang2 je. thanks.
    :D

    ReplyDelete
  10. velasrizal : thanks bro.

    penulis : okeh. haha.

    ReplyDelete
  11. kecederaan apo?

    mmg trademark hijau kan, sesuai lah ngan lebaran ni =)

    ReplyDelete
  12. yantzyanttie : kecederaan mental. hoho..

    ReplyDelete
  13. Wah header baru, semangat tuu, comey je =)

    ReplyDelete
  14. header sebelum raya tu kemas bro..:)

    ReplyDelete
  15. w.r : kemas ke? nampak macam serabut je.
    :D

    ReplyDelete
  16. Salam merdeka raya tuan rumah..huhu

    ReplyDelete
  17. ika itu aku : time kasih. selamat hari raye jugak.
    :D

    ReplyDelete