MEREKA YANG COMEL

11:49:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

oleh kerana tangan ku dalam keadaan yang tidak berapa sihat akibat melakukan kerja-kerja berat seperti buruh binaan sebentar tadi, entry malam ini hanya akan dikepilkan beberapa potret yang ditangkap dalam tempoh masa yang terdekat ini. mereka semua di bawah sangat comel.
Ketika Menyelam di Selat Inggeris

Si Jantan yang sangat Manja.

Haiwan yg paling ku sayang, 3D view.

Pandangan Atas.

Beralih tempat tidur. 
mau bukak zoo nanti. jemput datang semua.

pesanan penaja : T____T

You Might Also Like

26 kutukan membina...

  1. kite pon ade hamster jgk ! tibe2 teruja. hehe

    ReplyDelete
  2. yuyueyuliana : ooh.. mereka mesti comel jugak.
    :D

    ReplyDelete
  3. jantan tuhhhhhh comellllllllllllllll
    :)

    ReplyDelete
  4. chemay : erm2.sangat2.. tapi name dye putih. haha.
    :D

    ReplyDelete
  5. kalau bg tiket free and jd tukang rasmi..boleh la dtg zoo awak.. :P:P:P

    ReplyDelete
  6. miss kira : eh2.. memang xperlu bayar, pihak zoo yang akan bagi elaun kepada pelawat nanty..hahaha..

    siti mashitah saidin : amik la sedozen pon.
    ;p

    ReplyDelete
  7. mereke je ke y comel.. kami2 tak erk.. nak masuk dalam zoo jugak.. ahahaha...

    giler banyak nyer binantang die.. boleh da tu bukak zoo.. t nak pergi...

    ReplyDelete
  8. penyayang rupenye arif ni, suke haiwan...:)

    aisya geli tgk hamster..hoho

    ReplyDelete
  9. penyayang rupenye arif ni, suke haiwan...:)

    aisya geli tgk hamster..hoho

    ReplyDelete
  10. nur farah hani : hahaha. kami comel. kamu x..
    hahaha..

    nur aisya humaira : haha.penyayang la sangat kak.
    ;D

    ReplyDelete
  11. tak comel pun..saye lagi comel..hikhikhik

    ReplyDelete
  12. cik puan : sila tunjukkan bukti. ok.
    hahaha.

    ReplyDelete
  13. ehhhh...comel ikan emas tuuu:D

    ReplyDelete
  14. red linda : ikan emas ea? xtawu pon..hahaha.

    ReplyDelete
  15. arief : malas la nak menunjuk..memang terbukti sejak azali..hahhaa

    ReplyDelete
  16. kau bela ayam,itik,lembu,kambing dll.

    ReplyDelete
  17. kau bela ayam,itik,lembu,kambing dll.

    ReplyDelete
  18. penulis : sudah semestinya..
    :D

    ReplyDelete
  19. perghh!!...bnyk giler pets..ak nk jga ikan ak sje pon dah lelah...bole bukak zoo nie...hehe....

    ReplyDelete
  20. an nyek : haha..den jage hamster je.. yang ikan ngan kucing tu, sedare den.
    :D

    ReplyDelete
  21. buruh binaan? tukang cat kah? ;p

    ReplyDelete