[keyword]SEKOLAH JEPUN CUTI PADA HARI APA?

6:47:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

taknak taip panjang-panjang pada entry kali ini. hanya ingin berkongsi sekeping gambar yang membuatkan hati kecilku ketawa sendirian. sila perhatikan keywords yangm paling bawah. harap maklum.sila picit-picit untuk tumbesaran.
harap maaf kerana mengecewakan kamu wahai pencari maklumat.

pesanan penaja : dulu aku seorang jutawan..

You Might Also Like

17 kutukan membina...

  1. haha.
    hari raya kot sekolah jepun cuti :)

    ReplyDelete
  2. farhanah mokthar : haha..mane tawu.. pandai2 je..

    ReplyDelete
  3. jepun cuti ke raya aidilfitri?erk

    ReplyDelete
  4. dulu aku seorang jutawan.
    aku ada banyak kawan.
    tak punyai masalah wang.
    duit baik nak hutang.
    dulu aku seorang jutawan.
    best broo ;p

    ReplyDelete
  5. rozuan ismail : haha..cuti la kot..

    kinn : betul ke lirik cam tuh..
    ;p

    ReplyDelete
  6. hoho..macam-macam diorang cari ekk. haha

    ReplyDelete
  7. yang pesanan tu buatkan aku tak percaya. hahah

    ReplyDelete
  8. spek hitam : sila percaya. hahaha.

    ReplyDelete
  9. betul la bro. baris ke 4 je xtaw betul ke x. haha

    ReplyDelete
  10. mngkin hari isnin atau selasa atau rabu atau khamis atau jumaat atau sabtu atau ahad. betulkan?

    ReplyDelete
  11. pinky pixie : everyday.. hahaha

    ReplyDelete
  12. hahaha :D memang boleh ketawa dalam hati :) btw, nice blog !

    ReplyDelete
  13. jepun cuti hari jumaat sama macam klantan.. :D

    ReplyDelete
  14. nur farah hani : ea.. macam mane hang tawu..? hahah.

    ReplyDelete