BERSAMA SELAMANYA

11:28:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.
hari ini hari yang dinantikan. sang harimau akan berentap kembali dengan sang singa untuk merebut slot ke peringkat seterusnya.walaupun kami tidak dapat memberi sokongan di stadium keramat, Bukit Jalil, namun kami tetap berdiri teguh di belakang Harimau Malaya.hampir semua gambar profil di laman media sosial den sudah ditukar kepada logo Harimau Malaya dan kami tengok ramai juga yang berbuat demikian. terima kasih penyokong Harimau Malaya, bola sepak kita sudah semakin maju, sokongan peminat juga semakin padu. Jualan tiket pula dikatakan habis, memang bergegar la stadium malam ini. kami harapakan pejuang-pejuang Harimau Malaya dapat perform dengan 100% supaya membenam cabaran Sang Singa yang angkuh itu. dari semalam lagi sebenarnye kami layan Chants Ultras Malaya ni, bersemangat seyh dengar.ni antara salah satu chants, "Bersama Selamanya"

tak peduli apa orang nak kata..
tak peduli walau bukan juara..
kami bangga jadi anak Malaysia..
kami rela mati pertahankannya.
ooo..ooo... bersama selamanya...

pesanan penaja : kami sayang Malaysia + Harimau Malaya ketat-ketat.

You Might Also Like

13 kutukan membina...

  1. semoga harimau malaya menang..nak jugak tengok malaysia masuk WC

    ReplyDelete
  2. kamil.ace : erm.betol tu.. semoga kita menang malam ni.
    :D

    cik nemo : xpayah le minat bola. sila minat Malaysia.
    okes.
    :D

    ReplyDelete
  3. saya minat bola kerana malaysia
    hehehe

    ReplyDelete
  4. tinta cik wanny : ha..tu baru betoll. bagus2.
    :D

    ReplyDelete
  5. waaaaaaaa semangatnyer die.....

    okeyh nak jugak..

    "go go harimau malaya.. yeah!!!! "

    hehhehe.. ;p

    ReplyDelete
  6. sy anak msia yg duk bkn di msia.

    ReplyDelete
  7. malaysia please fight !

    go malaysia go . auuuumm !

    ReplyDelete
  8. kite x menang..
    tapi kite kalah dgn bermaruah.
    kite tak berlakon masa atas padang!

    ReplyDelete
  9. walaupun kalah aku tetap sokong harimau malaya
    sokong skuad olimpik plak pasnih

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/kontest-menang-duit-raya.html

    ReplyDelete
  10. walaupun kalah, harap penyokong tetap memberi sokongan kepada pasukan malaysia. yeahhhh.

    ReplyDelete
  11. malangnya harimau kalah., lagipun singa kan raja rimba., hahaha..

    ReplyDelete