SILA BERI TUNJUK AJAR

7:45:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


hari ini terasa gatal tangan ku untuk mengupdate blog.
walaupun kekurangan idea, tetap dikerah juga sel-sel di otak untuk menyusun
ayat-ayat untuk ditaipkan di papan kekunci komputer riba ini.



saya budak baru di arena blogging ini.
umur saya di alam blog baru 2 tahun setengah.
followers saya baru mencecah 1133.
traffik saya tidak sesak seperti jalan-jalan di ibu kota.
earning saya tidak lah semantap rakan-rakan yang lain.
saya budak baru, sila beri tunjuk ajar.


walaupun begitu, saya cukup berbangga kerana telah mendapat
ramai kawan baru di alam blog ini yang tersangat-sangat lah best.
kalau mau disenarai hitam kan di sini, tidak berkesudahan mungkin
kerana terlalu ramai rakan blogger yang syiooook abes.
semoga persahabatan yang terjalin berkekalan.
diharapkan dunia blogging terus harmoni dan aman sejahtera.
masih banyak yang perlu aku pelajari dalam dunia blogging ni,
sila beri tunjuk ajar.


pesanan penaja : is nothing.

You Might Also Like

20 kutukan membina...

  1. heee..
    tunjuk ajar pada chemay jugakk ariefff..
    hope you'll keep blogging and write anything that cross your mind
    :)

    ReplyDelete
  2. chemay : kamu dah terer..xperlu tunjuk ajar lagi.
    time kasih sudi singgah.
    :D

    ReplyDelete
  3. saya lagi lah budak baru belajar. hee. lama tak mengkomen di sini.

    ReplyDelete
  4. farhanah mokthar : tu la.senyap je..
    entah2 da kawin x org tu.
    hahaha.
    :D

    ReplyDelete
  5. nak bg tunjur ajar kat ko...rasenye mmg xlayak kot..hehe

    ReplyDelete
  6. aku yg perlu mndptkn tnjuk ajar dri hng.. aku sebulan x smpai lgi.. hehe

    ReplyDelete
  7. syrupmasin : same2 mengajar.
    :D

    faiz : asal pulak xlayak..hahaha..

    orang kampung : ilmu den xcukup lagi.
    :D

    ReplyDelete
  8. byk tueee follower ko, dik. tak lama lg jd blogger fames ni..KOMPOM hehe

    ReplyDelete
  9. yup..smga persahabatan di alam blog ni..terus berkekalan ye dik... smga terus harmoni..

    *sedih..skang ni ramai rakan blogger yg asyik duk mengata,mengutuk sesama blogger..

    ReplyDelete
  10. ashikinharon : sangat2 baru.
    :D

    redbloodsnow : huhu..akak punye lagi banyak..thanks kak.

    cikmoonadnan : erm2..semoga semua nya harmoni belaka.
    :D

    ReplyDelete
  11. 2tahun tuh nak kate baru sangat pun tak,kalau baby dah pandai berlari tahu.!heheheh

    ReplyDelete
  12. ecah mashuri : huhu.baru berlari..
    belom boleh berganti2 lagi.
    :D

    ReplyDelete
  13. waaaaa...dah lama aku tak kesini...sorry bro...aku tak cukup masa...uhuhuh.....

    ReplyDelete
  14. laaa, hebat apa tu bila followers ramai gila tuu!!
    hehehe.
    takpe2, dalam blogging ni, kita sama2 kongsi buah fikiran, tolong mana yang patut.
    :))

    ReplyDelete
  15. dah hebat pun msh nk mntk tunjuk ajar ke?

    ReplyDelete