KAWAN AKU YANG SUKA TIDUR

7:52:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.

hari ni dah hari khamis, aku baru ingat nak buat post #Wordless Wednesday. Kalau aku bikin #Speechless Thursday xboleh kah.? hahaha. walaubagaimanapun, hari ini aku ingin berkongsi sekeping gambar teman ku
yang sangat menggemari aktiviti tidur. sudah lah tidur nya lama, aksi ketika tidur pula bermacam-ragam. kadang-kadang ada gaya nya menyerupai aku tidur. mengejek aku ke ape cik hamster nih.
meh den tunjukkan salah satu gaya kegemaran cik hamster den nih.
amacam ..? kacak tak hamster nih tido.. untuk pengetahuan semua, yang ni betina.
yang lelaki tido sopan sedikit.hahaha.
nanti kalau berkesempatan, aku tangkap gambar cik hamster yang lain tidur lak.
macam-macam skill ade, jangan risau.
sekian dulu buat hari ini.

pesanan penaja : malam ini berkemungkinan keluar dinner bersama teman-teman.

You Might Also Like

31 kutukan membina...

  1. **kadang-kadang ada gaya nya menyerupai aku tidur.


    HOHO...macam mana incik tau gaya incik sedang tidur??kata tengah tidur...hurmmm.... :P

    ReplyDelete
  2. kiuk : hahaha..ade orang tangkap gambo den.
    :D

    ReplyDelete
  3. olooo
    comey tidur sambil selimut dengan benda warna coklat tu
    :)

    ReplyDelete
  4. chemay : aah..tu jadik selimut dye.
    :D

    ReplyDelete
  5. selalu tdo lewat smnjak2 menjak ni huhu

    ReplyDelete
  6. amranaiman : kawan den cakap xelok tido lewat2.haha.

    ReplyDelete
  7. farhanah mokthar : haha.xbole.
    ;D

    ReplyDelete
  8. ahhh rindunya ngan ex hamster aku.. ni yang nak bela balik nih..

    ReplyDelete
  9. dlu sy bela 4ekor kot hamster. pastu hari2 bg mkn. mewah gle. aleh2 mati sbb kegemukkan. aishhh

    ReplyDelete
  10. zoe : bela la..besh main ngan hamster ni.

    ♥BELLALICIOUS♥ : huhu..mesti comel kan.
    :D

    ReplyDelete
  11. myra arshad : tu pose paling kacak la tue.
    :D

    ReplyDelete
  12. aloloo..comeiiinyer cik hamster tdo...

    ReplyDelete
  13. C.M.A @ CikMoonAdnan : comel macam tuan dye jugak.hahaha.

    ReplyDelete
  14. mr arief,
    msred sgt suka syrian hamster...pernah bela dulu masa study...nak bela skang susah...tade masa...kiut...

    ReplyDelete
  15. hamsterr itu nampak manja laah. errr comel :)

    ReplyDelete
  16. cute betul kawan arief tu tidur^^

    ReplyDelete
  17. rtp farra arisha : huhu..memang manje pon.tapi kadang2 garang jugak.
    :D

    ReplyDelete
  18. d_la : saje je tu pose macam gitu. nak amik hati.hahaha.

    ReplyDelete
  19. tengok tajuk,aku dh tau sapa ''kwn'' kau tu.=p

    ReplyDelete
  20. comelnye kawan..boleh comel lagi tak ?

    ReplyDelete
  21. penulis : ceh..poyo jek hang neh..hahaha..

    asmira surianie : boleh2.. ni comel sikit je ni..

    yantzyanttie : huhu.kiut3..sori ye, bende yang nak di poskan kepada kamu belum sempat diposkan lagi.
    :D

    ReplyDelete
  22. onitsuka_hana : erm2..comey.
    :D

    ReplyDelete
  23. kau lah poyo ganda 13!!!aku tk baca pun n3 kau ni sbb dh tau!!hahaha=P

    but still komen ok??=)

    ReplyDelete
  24. sy tak suke hamster. grrrrrrrrrrrrrr.

    ReplyDelete