DIAM DALAM LIPATAN

2:51:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


sekian lama telah menyepi di alam maya ini terutama blogging.
tidak mengapa, bukan ada yang merindui.hahaha.
bukan nya ku tidak ingin mengupdate blog picisan ini, tetapi
tiada isi atau bahan untuk dikongsikan bersama teman-teman.
kunjungan ke blog rakan-rakan juga tidak dapat dilaksanakan
kerana sedikit kesibukan dan kelajuan broadband yang terlampau laju
menyukarkan lagi proses blogwalking. 
segan la pulak nak taip panjang-panjang.hahahaha.
macam baru berblogging pulak..terima kasih kepada rakan-rakan
yang tidak jemu menjenguk blog buruk ni.
mungkin aku akan kembali menerjah blog rakan-rakan selepas ini.
di bawah aku kepilkan bersama 3 keping gambar yang tiada motif
dan tiada kene mengena dengan post ini.hahaha.harap maklum.





pesanan penaja : jump the gun.

You Might Also Like

19 kutukan membina...

  1. hamster da beranak pinak belum? mintak sepasang.

    ReplyDelete
  2. marina anakcikbob : haha.sudah..tapi tinggal sepasang je anak. yang lain umur tak panjang.
    :D

    ReplyDelete
  3. banyak nyeee tikus mondok
    hehehe
    *mondok pulak*
    -.-

    ReplyDelete
  4. chemay : yang 4 ekor tu arnab..hahaha..
    ;p

    ReplyDelete
  5. bak sini rabbit tu sekor.... selalu kalau aku beli mesti mati. mana la tau kot2 kalau dapat free umur panjang kit. he he...

    ReplyDelete
  6. halololo....
    hamster tu makin ramai =p

    ReplyDelete
  7. cikpia : tahniah kerana dapat membezakan arnab dengan hamster.hahaha.

    yantzyanttie : tu arnab la..
    huhuhu.
    :D

    ReplyDelete
  8. hahaha
    dulu masa aku letak chatbox dkt blog aku
    ko mesti datang dgn nickname ketua kelas 6 arif la 6 anggerik la..
    ekekekek

    Anda Pasti Suka Watak Yvonne Dalam Drama Bersiri nora Elena

    ReplyDelete
  9. hans : haha.tu taktik..pakai name yang unik, baru orang perasan.
    :D

    ReplyDelete
  10. bilakah arnab itu muncul?kikiki ;p

    ReplyDelete
  11. kinn : tu arnab kat kedai haiwan.curik amik gambar.

    ReplyDelete
  12. sugar2 kapas strawberry :
    haha..sungguh terharu..okes..saya tipu.
    :P

    ReplyDelete
  13. haaaaaa terus singgah sini laju laju..

    pehh durian plakkk..

    ehhh??tu arnab keee??bulu² macam hamster..skali tgk telinga panjang,haa arnab la kot??kan3??arnab kan??


    kakakkakaka kne komen panjang²,oketata~

    ReplyDelete
  14. ✿....rossa alina....✿ :
    haha..time kasih.. memang arnab tu..
    jangan tertukar ngan hamster.

    time kasih komen panjang2.
    :D

    ReplyDelete
  15. hahahaha
    taktiklah sangat
    cess
    nama nak ketua kelas
    letak la ajk kebersihan ke apa ke hari tu
    hahaha

    Review Filem Green Lantern

    ReplyDelete
  16. hans : haha.. kalau ajk xmarket sgt..awek xpandang..hahaha

    ReplyDelete
  17. :p opsie...mmd nmpk sgt time alam manusia dlm kelas tu tidor kan :p

    ReplyDelete
  18. yantzyanttie : hahaha.
    :D xde pown.

    ReplyDelete