BANGGA ITU OKEY KAN?

7:18:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


apa khabar rakan-rakan..?
harap maaf sudah lama membiarkan blog ini berusang.
sedang menghadapi kekeringan idea untuk mengupdate blog.
pagi ini tidak ingin bercerita apa-apa,
cuma ingin berkongsi dua keping gambar yang bikin aku kembang idung sat.
klik-klik untuk paparan lebih jelas, pastu cari gambar den.hahaha.
hint, tengok kat profile highlight, sape ea yang rajin g tengok profile den tuh.


bangga itu takpe, tapi jangan melampau.kan?
sekian.
pesanan penaja : sudah lapar balik.

You Might Also Like

7 kutukan membina...

  1. bangga sikit2 tak apa kot
    :)

    ReplyDelete
  2. yup..bangga tu xpe...sbb lom tnntu lagi ade orang yang akan berbgga ngan kite...

    ReplyDelete
  3. xde masalah nak bangga asal berpatutan ..aik cam jualan lak..hiks
    Sambal tempoyak bilis Vs hitam manis

    ReplyDelete
  4. ciku : hahah.berpatutan..okeh2..

    kinn : biase.

    ReplyDelete