SELESAI SUDAH...

7:27:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


tiada apa-apa yang menarik berlaku hari ini.
dengan bantuan alat GBS aku berjaya menyampaikan diri aku
ke UiTM Kampus Machang dengan Honda beroda dua ku
untuk menghantar Laporan Latihan Praktik dan seterusnya
mempersembahkan FYP aku. syukur, segalanya berjalan dengan lancar.

skrinsot FYP aku.harap maaf, simple sahaja.
setelah selesai persembahan yang tidak berapa lama itu,
aku ditawarkan mandat oleh cik pensyarah penyelia.
mandat tersebut adalah rahsia kerana ingin menjaga privasi client.
hahaha.
hari ini jugak nuffnang telah dengan baik hati menganugerahkan 
1 lagi Buffered Earning, ini yang ke berape entah. sudah ku lupa.
nuffnang sudah boleh cashout, tapi mau tunggu sedikit masa lagi
untuk memeriahkan lagi jumlah tersebut.
harap maaf, masih dalam proses hibernasi dan 
akan memulakan kehidupan sebagai blogwalker tidak lama lagi.
terima kasih semua.


pesanan penaja : malam ini terasa ingin memakan burger, sambil layan Negeri 9 vs Kelantan.
Nabil vs Amir..hahaha.

You Might Also Like

5 kutukan membina...

  1. Machang?? eh,dekat je,meh jln2 k.krai.hehe

    ReplyDelete
  2. abis sudaaaaa. yeahhhh

    seronotnye dpt be. mmg pakej seronot la entry nih. haha

    ReplyDelete
  3. cik ila : haha..dekat2..tapi penat lor kalau jalan.haha.
    ;p

    i am silah : full package.
    :D

    ReplyDelete