SEDETIK LEBIH

1:30:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


harap maaf kerana sudah lama tidak menjenguk blog kalian.
teramat sibuk sejak kebelakangan ini.
sudah selesai membentangkan FYP, yang dihentam hebat cikgu
dekat kampus sini. tensi betol. sabar sudah.
hari ini hari jadi beliau.
haruskah ku mengwiskan..??
mungkin tidak perlu..
sambung layan "sedetik lebih"
nanti kami akan meneruskan blogwalking apabila mempunyai kelapangan masa.


pesanan penaja : kalau kita ingat kat orang, mungkin orang akan ingat kat kite kan. mungkin.

You Might Also Like

17 kutukan membina...

  1. tengah tunggu entri best dari kamu.cepat ye!huhu

    ReplyDelete
  2. rozuan ismail : haha.penah ke den bikin entri best.?
    macam xpernah je.hahaha.thanks anyway.

    ReplyDelete
  3. mcm tau je besday sape.. tett!haha

    ReplyDelete
  4. amirah adnan : ceyt..cik misi senyap2 sudeh..hahaha.

    ReplyDelete
  5. lagu sedetik lebih lebih sedap dari lagu gelimat

    ReplyDelete
  6. yang bawah sekali tu pengaruh hantu kak limah ye. hehehe..

    ReplyDelete
  7. wish je la...
    x jentelmen lasum..huh

    ReplyDelete
  8. ko ingat aku tak??? sebab aku tak ingat kat ko pun.... he he..... (ok aku tipu......!!)

    ReplyDelete
  9. eheh . baru habis menjenguk blog saya =)
    dimaafkan . =) hi3~

    ReplyDelete
  10. yeahhh. abis sudaa.

    err mungkin x jugak. ngee~

    ReplyDelete
  11. hmm xpasti, kalau orang x suka mungkin dia x ingat kot..:P

    ReplyDelete
  12. cik aish : hahah..ye kot..

    wert : dah wis pom..

    cikpia : dusshhhhh..hahahaha..

    amalina ulya dot pink : time kaseh..
    ;p

    i am silah : abis jugak..

    wan gerrard : erm2..mungkin betul.
    :D

    ReplyDelete