PAMERAN HASIL KRAF DAN ROTAN

7:35:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


oleh kerana aku sudah melupakan nama pameran ini,
aku telah merekanya mengikut citarasa aku sahaja.
pameran ini telah berlangsung hampir seminggu di Tesco, Kota Bharu
dan bakal melabuhkan tirainya pada 25/5/2011.
walaupun hanya 4 pengusaha yang mengambil bahagian, pameran ini
tetap meriah dengan kunjungan orang ramai yang tidak melepaskan peluang
untuk mendapatkan produk hasil rimba ini dengan harga yang
lebih murah bersempena dengan pameran ini.
amacam ? bagus tak ayat formal aku.hahaha.
aku telah ditugaskan oleh bapak saudaraku untuk menjaga booth, 
bukan booth jugak, macam bahagian beliau dekat pameran tersebut.
sangat seronok apabila dapat bersuai-kenal dengan orang ramai
terutama sekali dengan cik awek kedai emas.hahaha.
berikut merupakan beberapa snapsot pameran untuk bahagian A.Rahman KayuKraf.

Panel Ukiran Bermotifkan Alam Semulajadi, cantik kan?


Skrin Bermotifkan Buluh, RM4800
harga barangan bermula dari RM85-RM4800
bagi yang tinggal berhampiran dengan area Kota Bharu, jemput la singgah ke Tesco.
hahaha.
pesanan penaja : result sudah mau kuar ma.

You Might Also Like

9 kutukan membina...

  1. haha,barang-barang rotan ni selalu jugak orang beli..kat umah aku pon ade..kerusi rotan,bakul rotan..tapi,paling penting,result dah nak klua..hehehe

    ReplyDelete
  2. ada apa2 ko beli untuk aku tak.....???

    ReplyDelete
  3. jaya jr : bab result tu paling suspens..lulus dan gagal sahaja.

    cikpia : erm..sukacita dimaklumkan, tiada.hahaha.

    wert : fine.

    ReplyDelete
  4. rozuan ismail : hahah.den keje citu..haha..xbeli pape la.

    ReplyDelete
  5. mahal la..
    tak nak..
    beli barang plastik jee.
    heeee

    ReplyDelete
  6. barang yg harge 4800 tu mesti cun kan., tak beli ke? wuwuwu~

    ReplyDelete
  7. chemay : boss kite selalu pesan kalau ade orang cakap barang2 tu mahal,
    "nak murah, buat sendiri".hahaha.
    :P

    botak : cun abes la yg tu.. xt'mampu den nak beli.

    ReplyDelete