HEADER BARU MAY 2011

12:49:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


malam ini tatkala kebosanan, tangan tergedik-gedik untuk menukar header yang
telah diguna pakai selama 3 bulan semenjak Februari 2011.
walaupun tidak lah secantik header blogger-blogger lain,
tapi merenungnya, sudah cukup membuatkan aku tersenyum..hahaha.
header lama.

header baru.

sekian.


pesanan penaja : mood blogging sudah hampir pulih.

You Might Also Like

21 kutukan membina...

  1. seniorr , tuka header pon buat kale ijau gak , buat la kale pink ke , baru jambu maa :D

    ReplyDelete
  2. bakpo gajah tuh tunjuk punggung?? seksi weyh! haha

    ReplyDelete
  3. smart dh ni..
    sejuk mata mmandang.. hehehe

    ReplyDelete
  4. gambar gajah tuh wajib!
    hehe..

    btw happy blogging :)

    ReplyDelete
  5. teema chan : juniu, kalo tuka kaler pink, template pown kene kasik tukar maa..

    amirah adnan : haha..memey la..nk bia napok seksi benanyo cik misi.

    syafawani : thanks..

    orang kampung : sejuk3..time kasih.

    chemay : haha..gajah tu jadik maskot.
    thanks.

    ReplyDelete
  6. waaa,header baru lgi...rajin arif tukar..:)

    ReplyDelete
  7. nur aisya humaira : haha.semalam busan2..buat la header.
    :D

    ReplyDelete
  8. suke la tgk blog ni..
    tenang je kaler ijau..
    hehe

    ReplyDelete
  9. GAJAH MMG XLEH TINGGAL..TP RASA COMEY YG LAMA LG..HEHE

    ReplyDelete
  10. gajah dan gajah dan gajah lagi. nape x bela gajah je kat umah? hoho ;p

    ReplyDelete
  11. gajah sudah berteman.
    berdua lebih baik kot.
    hee.

    ReplyDelete
  12. Ramai peminat blog bro nih.. Tenang macam masuk dalam hutan..hijau je...he3

    ReplyDelete
  13. d_la : yang lame 2 banyak bunge2.haha..

    kinn : xdek..hamster je ade..

    farhanah mokthar : gajah je yg berteman...haha..

    wert : bia la..jangan jelez...

    decrewz : xde la ramai sangat.hoho.

    ReplyDelete
  14. Simple + Cute + smart..
    Your Header is you.^_^

    ReplyDelete
  15. pandainye kamu ..
    sangat lawa la..

    ReplyDelete
  16. sangat cool lah hencek arip punya header...
    da sehat?
    -c.lily

    ReplyDelete