BE LAGI...

7:17:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


dah 2 hari contest den jalan, baru sowang je contestant.
sadis betol.hahaha.
susah sangat kot contest kali ni, takpun kowang xde lesen nak simpan gajah.hahaha.
walaubagaimanapun, ada perkara yang cukup menggembirakan aku pagi ini.
nuffnang kasik 2 lagi BE, menjadikan kempen yang aktif sekarang ni 4.
thanks nuffnang.
nih skrinsot

mau blogwalking sampai aku tidak rajin.
saper-saper yang rajin nak juin contest tengok la sticky post then tuh.
kalau xjumpe stikcy post, klik SINI
sekian,


pesanan penaja : nanti aku advertise ngan nuffnang contest aku nih, kasik gempak.hahaha.

You Might Also Like

14 kutukan membina...

  1. Giler best.. Aku tunggu BE ni tak mai mai pun.. Sabo je lah..


    Entry Terbaru : Nur Kasih The Movie ; Tonton Bersama Fizz Fairuz

    ReplyDelete
  2. d_tieah : nanty dpat gak tu..
    :D

    ReplyDelete
  3. nsb bek dla dpt gak BE kalo x mmg nak kene bako..haha

    ReplyDelete
  4. d_la : moh kite bakooo..
    hahaha.

    ReplyDelete
  5. aku baru je pasan yang aku dah dapt jugak

    ReplyDelete
  6. wahhh, murah rezeki.
    boleh buat kawin nanti.

    ReplyDelete
  7. farhanah mokthar : da kwin pon.haha.buat kawin lagi la.
    ;p

    ReplyDelete
  8. tahniah,wan pon BE dah lama x dapat.

    ReplyDelete
  9. aku da dkt sebulan tak ber BE,haha

    ReplyDelete
  10. kalo time ak mls nk update adelah be dpt.malass betul..huhuh....

    ReplyDelete
  11. rozuan ismail : time kasih.nanti dpat tu..

    wafiy suzly : musim kemarau tu.
    :D

    echah mashuri : haha..jangan malas2..
    ;P

    ReplyDelete
  12. wah, BE! x penah dapat BE hokeyh.. kuciwa.. kikikikiki...

    ReplyDelete
  13. liyana aziz : nanti dapat jugak tu.
    sabar2.
    :D

    ReplyDelete