LELAKI PAKAI RANTAI

7:15:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


baru sudah menikmati double cheese burger yang sungguh enak
yang dibeli di mekdi yang berhampiran.
sungguh menyelerakan, menjamu selera pula di Real7 Futsal, Pasir Tumboh.
walaupun tidak dapat main, tapi tengok orang main pun jadiklah.
pada kali ini, ingin ku kongsikan mengenai Lelaki dan Gelang[bangle] / Rantai.
sebelum itu, ingin ditanyakan pendapat kalian..
agak-agak la macho ke lelaki pakai bende ni..?
pada pendapatan aku la kan, langsung tidak menampakkan ke"kacakan" lelaki tersebut
kalau pakai bende ni. bagi orang Islam la, pakai bende ni dah salah bagi lelaki.
masih tidak mengetahui fungsi / kelebihan apabila mereka pakai rantai nih.
kalau yang handsome tu xpe la, ini sudah la tidak kacak, pakai pulak bende nih.
ketidak kacakan nya sudah menjadi berganda..
paham tak apa yang aku cakap..hahaha.
tolong la sape-sape yang rajin kat luar sana tu.
buat research kebaikan pakai rantai nih bagi lelaki..
pastu tolong share kat alam maya nieh.


pesanan penaja : burger tadi memang sedap. mat rempit pon ramai bonceng awek, sungguh bersih pemandangan. 

You Might Also Like

20 kutukan membina...

  1. kebaikkannya adalah untuk bagi nampak dye macho..

    walaupon sebenarnya tak.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. hah! tak suke gak laki pagai bangle ni. annoy. xtau la np..

    ReplyDelete
  3. amirah adnan : haha.laju dye komen. betol2..xnampak macho langsung.

    nabila laa : sangat2 annoying.
    :D

    ReplyDelete
  4. meluat! xseswai hokey. sekian. hakhak

    ReplyDelete
  5. pinky pixie : haha..sampai meluat tu..ringkas.tepat.dan padat.
    ;p

    ReplyDelete
  6. rozuan ismail : erm2..xmacho.
    :D

    ReplyDelete
  7. buruk giler lelaki pakai bangle ngan rantai even bangle tuh cantik or sweet.. tak suka tak suka.. ahahaha..

    ReplyDelete
  8. nur farah hani : haha..betul sangat tu..sangat2 tidak suka.

    ReplyDelete
  9. ohh x best ! x yh pakai la lg macho. ape brg laki pakai2 rantai nih.
    agagaga. bolE?

    ReplyDelete
  10. mmg tak nmpk lgsg kemachoan bile diorg pakai gelang @ rantai ni..

    ReplyDelete
  11. i am silah : haha..betul2..xpakai lagi macho..

    cadlynn : erm2..hilang semua ketampanan.
    :D

    ReplyDelete
  12. aku tak kisah. tak memberi kesan ke atas kehidupan aku. ha ha.....

    ReplyDelete
  13. huhuhu..tak suke jugak dengan lelaki yang pakai rantai, baik rantai leher mahupun rantai tangan..

    Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

    Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

    ReplyDelete
  14. kalau budak2 remaja pakai rantai, aku akan nampak mcm diorang masih belum matang. tp kalau tua2 bangka masih pakai rantai, lg memalukan

    ReplyDelete
  15. cikpia : ceh..macam tu pulak dye..

    cikpuanhady : xsuke semua jenis rantai.
    :D

    dawa : entah..tua2 yang xsedar diri kowt.

    ReplyDelete
  16. bagi orang Islam... perkara pertama kene pegang, HARAM bagi lelaki memakai rantai dan gelang (tak termasuk jam tangan ye).

    ReplyDelete
  17. tak suka lah laki mcm tu.. bukan elok pun tp nampak lagi buruk ada lah.. euwwww =_=

    ReplyDelete
  18. amirrah zawani : erm2..betul tu kak..geli je.

    ReplyDelete