KERETA MEWAH TAPI OTAK KAT LUTUT

11:42:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


apa khabar kalian..?
sudah mengundi YB..?
haha.tak abes lagi nak promo kan.
ok..bukan mau story pasal pilihanraya tu.
hari jumaat yang berbahagia ini ingin diceritakan perihal pemandu kita
yang berkereta mewah tetapi otak nye mungkin tertinggal di supermarket
ataupun tandas-tandas awam.
mintak ampun kepada mereka ini.

mereka berkereta, semasa ingin membelok sudah memberikan isyarat.
itu baguslah. tapi yang tidak bagusnya, apabila mereka mengubah suai 
tinted / casing untuk lampu singnal tu menjadi kaler yang same dengan lampu brek.
ape ke hal nye tu bro..?
lu dah ade keter besar, bini ade kat sebelah. tapi kete kau bikin macam tu..
fiscake betol la..kalau jalan tu lu gune sorang takpe.
ni ramai lagi orang lain yang gune.
elok-elok dah kilang pasang kaler tu hang nak tukar pasai apa..?
badigoll betoll.. kalau orang perasan takpe la hang nak belok.
tapi kalau yang xterperasan macam mane..??
ni lah sebab nye aku cakap mereka ni letak otak kat lutut.
sebelum ubah ape-ape tu, fikir masak-masak dulu.
mat motor pun ade jugak bikin pengubahsuaian macam tu,
tapi aku jarang nampak, yang banyak nye kete.
sekian syarahan untuk hari ini.


pesanan penaja : kepada mereka yang belum mengundi, klik SINI.

You Might Also Like

23 kutukan membina...

  1. org yg terlebih bijak..mmg camgitu ler jadinyer..huhu

    ReplyDelete
  2. C.M.A @ CikMoonAdnan : mungkin la kot..IQ dye tinggi sangat.

    ReplyDelete
  3. biasanyer arief..org yg IQ dia yg terlebih tinggi ni... mmg suka menyusahkan org len..

    ReplyDelete
  4. ah org yg gna kete memahal ni,
    mmg banyak letak otak kt lutut kut!
    menyampah!
    suka menyusahkan org lain! T____T

    ReplyDelete
  5. C.M.A @ CikMoonAdnan : erm2..betul tuu.
    :D

    ReplyDelete
  6. dilakochan : hahaa..emo nampak.
    nih mesti ade kes gak ngan kete2 mewah nieh.
    :p

    ReplyDelete
  7. BILA ORANG KAYA BERLAGAK PANDAI MACAM TU LAH.

    ReplyDelete
  8. aku pon menyampah keta2 yg mcm tu. tinted konon pandai tapi bodoh. kalau ada batu dalam keta, nak je aku baling batu kasi kena tmpt yg tinted tu. bodoh!

    ReplyDelete
  9. budak degil : xpun mereka minat kaler merah..hahah.

    rozuan ismail : erm2..pandai sombong.
    ;p

    dawa : betul2 tu bro, aku rase nak ketuk2 je body kete tu.

    ReplyDelete
  10. dah undi aaa...kene mintak blanje ni

    ReplyDelete
  11. gadis eqa : haha.turun kb..baru leh belanje..

    wafiy suzly : bajet hot.
    hahaha.

    ReplyDelete
  12. Itu kes kete tukar warna lampu.Ni ada pulok,bawak Mercedes,bagi signal pun *kedekut*.Macamla jalan tu jalan dia..uiks

    ReplyDelete
  13. Hhahah itu biasa..
    Yang bawa kete2 besor otak biasa kecik jer..
    Macam hebat tapi sebenarnya perangai cam tak pernah sekolah..
    Aku kerja dalam company automobil dunia aku dah masak dengan semua manusia2 camni ;p

    PojiePooh; Hanya Satu...

    ReplyDelete
  14. airaniez wirdani : tu kedekut pahit..hahaha.

    pojiepooh abdullah : haha..kire hang ni pakar la dalam bab otomobil nih..
    trimas kerana bersetuju.

    aza : sedang mencuba.
    :D

    ReplyDelete
  15. salam bro..kalau lu mau pergi letup sound gua

    ReplyDelete
  16. sabo jelah eh...
    beselah.. xkan sume kereta yang lopek je yang orang memandu xelok.. sama je ngan kereta mewah.. hu3...
    ehh.. undi ape nih? :P

    ReplyDelete
  17. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o : pegi letup ape ? kete tu kah?

    nas : haha..undi jadi yb..ari ni last.

    ReplyDelete
  18. Kupasan topik yg menarik. :)

    ReplyDelete
  19. kereta yang mahal ker bro buat macam tu ..aku rasa yang kereta murah2 yang extreme modified banyak ler buat cenggitu

    ReplyDelete