BABY HAMSTER YANG TERSANGAT CUTE

7:40:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


mintak ampun kerana sudah lama tidak mengemaskini blog picisan
dan mengunjungi balas blog rakan-rakan sekalian.
sedang meniti saat-saat terakhir untuk membentangkan FYP.
bagaimanapun, hari ini ingin dikongsikan potret baby hamster
ku yang tersangat comel.hahaha.jom tengok.

gambar last paling aku suke.[tunjuk bontot.hahaha]


pesanan penaja : presentation.sedetik lebih.elphie.

You Might Also Like

24 kutukan membina...

  1. assalamualaikum ..
    memang cute r anak2 hamster nie ..
    meh sini sekor .. hahaha ! :)

    p/s : check my latest entry :) :

    5 Sebab Kenape matapelajaran sejarah membosankan !

    Gempar !! Pocong melompat di KB Mall !

    ReplyDelete
  2. ajeyy rawk : haha.mana mungkin bagi kat orang hamster ini.amat ku sayang.
    :D

    ReplyDelete
  3. comel nyeeeee...vontot hamster tu.haha

    ReplyDelete
  4. gadis eqa : of coz la.
    n guess what, mereka tiru pose sape..?
    hint : starts with "e".
    hahaa.

    ReplyDelete
  5. alahai comelnya hamster2 ni. bg makan apa?

    ReplyDelete
  6. dawa : haha.ape saje yang boleh dimakan..
    time stok kuaci kurang, bagi roti ngan buah2 je.

    ReplyDelete
  7. mmg comel..rase nak gigit pon ade..

    ReplyDelete
  8. faiz : haha..sampai nak gigit tuh.dassatt.

    ReplyDelete
  9. alamak,bab binatang peliharaan ni,paling selesa ngn ikan je lah rasenye.yang laen tu tengok orang laen punye je kot

    ReplyDelete
  10. uuuuu/..tetikusann...saya ketakutan

    ReplyDelete
  11. akubela kucing, boleh la sekali kan mereka dalam satu besen yg sama, hahaha

    ReplyDelete
  12. tgk dr jauh ok..dekat2 geli la

    ReplyDelete
  13. eiii. teringat hamtaro dgn kawan-kawan dia lah. comelnyaa!!

    ReplyDelete
  14. jaya jr : aku ingat nak bela ikan jgak, tapi bekalan air tawar xdek.

    yantzyanttie : haha..penakott..

    sherah : yang comel..

    wafiy suzly : boleh, tikus2 ni gangster.hahaha.

    syafawani : sangat3..

    lily : erm2.. :D

    kswsk : haha..xde ape nye.xgeli pon..

    nn : ni sepupu hamtaro.

    ReplyDelete
  15. henry zackery : haha.boleh saja.

    ReplyDelete
  16. oooiiii banyaknye baby. pndai jage ek. hehe

    ReplyDelete
  17. bnyknye baby. pandai jage ek.. hehe

    ReplyDelete
  18. pinky pixie : haha.biase la.bapak yang dedikasi.

    ReplyDelete
  19. eeeee...gelinye tgk...tp cute...

    ReplyDelete