UNIDENTIFIED FLOATING OBJECT [UFO]

10:36:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.



pada malam yang dingin ini, ingin dikongsikan dengan kalian
kisah yang tidak berapa seram yang berlaku pada diri ku hari ini yakni di bilik air.
sebelum pulang dari opis petang tadi, hatiku terdetik untuk mengangkat kaki
menuju ke toilet untuk melepaskan hajat kecil kerana kulit dan tulang-temulang ku
sudah tidak mampu menahan kesejukan sub-zero di dalam opis.
aku pun berjalan lenggang-lenggok sambil menyanyi lagu "soley-soley"..
semasa menuruni anak tangga, aku sudah berasa tidak sedap hati kerana terbau sesuatu
yang kurang menyenangkan aku punye nasal cavity.
ku teruskan jua langkah ku, kerana tidak tahan.
setibanya aku di toilet tersebut, keadaan sunyi sepi, tiada orang,  cantikk..
aku melangkah masuk ke dalam toilet tersebut.
semasa di dalam tandas terbabit, aku ternampak penutup mangkuk tandas untuk tandas pertama tertutup rapat, hati ku sudah berdegup kencang.
aku terus ke tandas ke-2..
sebaik sahaja aku masuk ke tandas terbabit, ternampak unidentified floating object (UFO).
sungguh aku merasa tertekan. dan terus ke tandas pertama tadi.
hati ku sudah hilang keinginan untuk melepaskan hajat, aku dengan takut-takut berani
membuka penutup mangkuk tandas terbabit, tapi bukan dengan tangan, dengan hujung kasut ku. nasib baik pakai kasut pegi opis ari ni.
ternyata, naluri ku tersangatlah betul, terdapat juga UFO di sini.
tetapi jumlah nya lebih banyak dari tandas kedua.
hilang teros keinginan untuk melepaskan hajat.
aku tension.

pesanan penaja : kalau da pandai melepas tu, tolong la clear UFO to. sengal la manusia sekarang nih.

You Might Also Like

51 kutukan membina...

  1. haha..entri mcm nampak ufo kat langit.sabar jela..tertipu..soley2 btul..huhu

    ReplyDelete
  2. airaniez wirdani : lorr...bukan flying, floating..haha..mane ade tipu.
    ;p

    ReplyDelete
  3. peghh igtkan ufo ape tdi,kahkahkah

    ReplyDelete
  4. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o : haha.owang lain xnk jumpe, hang nk jumpe bende tu..

    wafiy suzly : tajuk tu kan da cakap floating..hahaha..bukan flying.

    ReplyDelete
  5. hahaha..serius mmg x paham jenis org yg da melepas tp x reti nak flush..species apakah org tu ye? pengotor tul..

    ReplyDelete
  6. qellissa : entah la..bajet ade owang nak flush kan untuk dye la tuu.

    ReplyDelete
  7. hahah...tertipu sebentar...aku pon kalo nampak ufo ni aku pon wajib membatalkan niat aku utk buat pelaburan tu...

    ReplyDelete
  8. faiz : haaha..kita serupaaa..
    :D

    ReplyDelete
  9. Dawa : yup..terapung gitu..hahah.

    ReplyDelete
  10. hahahaha..teringat cerita "kayu balak terapung"..hahahaha

    ReplyDelete
  11. zyash : nape aku xtawu pown citer tu.
    haha.
    :D

    ReplyDelete
  12. erk pengotor org guna tandas tu :P

    ReplyDelete
  13. eeeuuuuwwww..
    comel la ufo tue...hahaaa

    ReplyDelete
  14. wert : ini macam ufo pown hang cakap comel..
    ape da..

    wawa : ilang teros feel.
    :D

    ReplyDelete
  15. ok..baiklah..sbr jela..hahaha

    ReplyDelete
  16. kiwi : sabar itu sifat yang mulia.
    :D

    ReplyDelete
  17. mummycun : haha.kami lagi la xsanggup.
    :D

    ReplyDelete
  18. tidak dia minta keluar ke dunia..haaahaa

    ReplyDelete
  19. wert : has been ignored for sperming.

    ReplyDelete
  20. euuuwww geli lah !! pengotoq ! sape la yg ta reti cuci tuh .. bakar je najis dia weyh !

    ReplyDelete
  21. deeya : lagi la power bau dye deeya kalo kite bakar.. kite bakar tuan dye la.kite bakoo..hahhaa

    ReplyDelete
  22. wait3...
    ufo tue sperm k poo..??
    mnx maap xbca ntri..hahaaa

    ReplyDelete
  23. wert : has been banned for deliberate fouls.

    ReplyDelete
  24. deliberat tue hape..??
    kjap2 nk GT..hahaaa

    ReplyDelete
  25. wert : rajin pulak main google translate.

    ReplyDelete
  26. bkan main tp praktikal..
    lagi mau tnya ka..!!!

    ReplyDelete
  27. hahahahahaha ;DD
    ingatkan ape td ufo tu..

    * mmg,,org sekang nie tak reti2 nk jaga kebersihan,,tension.. geli btol ! huhu

    ReplyDelete
  28. sophie : tension tu xape lagi..ni geli seyh..hahaha.
    :D

    ReplyDelete
  29. Eiiii. Kotornya. Dah la nak makan nasi ni!!

    Entry terkini: Serius Letak Jawatan Camni :P

    ReplyDelete
  30. cik yana : hahaha..sabare..
    :D
    selamat menjamu selera.

    ReplyDelete
  31. UFO tu ddk lam lubang tandas, kan??
    Flash jer..

    ReplyDelete
  32. miss annaz : haha..kalau la semudah itu miss, poblem nye full house ni..10 kali flush pown belom tentu ilang.

    ReplyDelete
  33. hahaha. kesian kamu. sempat buang kat umah tak? hihi
    manusia sekarang macam tu, xde moral langsung. er, moral ke? ye kot. ;p

    ReplyDelete
  34. dasyat tol ufonyer. ufo karam.

    ReplyDelete
  35. kinn : erm2..rendah moral.

    esa : haha.betol2..karam sudah..
    :D

    ReplyDelete
  36. pelik sgt UFO tuh,macam2 warna...

    ReplyDelete
  37. kah kah kah.. flush rosak laaa tu

    ReplyDelete
  38. kid : xkan la..aku pakai elok je.

    ReplyDelete
  39. hahaha...klo baca je tajuk tanpa baca entry ni..mmg ingat ko nk storykan ttg UFO taw dik..hahaha :P

    ReplyDelete
  40. redbloodsnow : haha..tula kene bace gak entry..xleh tengok tajuk je.

    ReplyDelete