MU walk alone...

9:44:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.






















angkat tangan sape fans MU..??
rasenye ramai kowt fans MU ni, tapi aku bukan salah seorang peminat MU.
harap maaf.
tiada apa yang ingin dikatakan selain kegembiraan yang tidak terhingga apabila
Liverpool menumpaskan Manchester United, 3-1 semalam.
Suarez memang terbaik....
sangat gembira dengan keputusan tersebut.
anda gembira atau tidak.?
jangan marah ha..menang kalah, adat permainan..


pesanan penaja : glory..glory...Liverpool.[aku pown bukan fans Liverpool, tapi game semalam aku sokong The Reds]

You Might Also Like

24 kutukan membina...

  1. sye minat chelsea ngan barca...:)
    MU tak main laa..keh2

    ReplyDelete
  2. nur aisya humaira : kalau barca, lagi mantapp.best gile tengok barca main.

    ReplyDelete
  3. ala, kalah2 pon tetap no 1 lg, hahaha

    ReplyDelete
  4. gembira bg pihak penyokong arsenal...hahaha

    ReplyDelete
  5. Hah puas hati gila game smlm! mmg terbaik.
    Kalau liv kalah ngn team lain aku x heran! tp ngn MU tu mesti kasi menang!

    so dah kene titik 3-1 smlm, sukaaa oi!
    senyum lebar pegi office! haha

    ReplyDelete
  6. saya pun suka liverpool menang. padan muka MU. HAHAH ;p

    ReplyDelete
  7. aku fans MU,tapi malam semalam aku sokong Liverpool..sebab MU goyah sangat..defend hancur..

    ReplyDelete
  8. khai : haha.xkesah la yang tu..janji kalah..

    shidy : bukan arsenal je gembira. team lain pown bersorak kegirangan..

    dilakochan : hahaha..setuju sangat..padan muka sama MU..

    kinn : ye..saya pon suka jugak..

    khairolghani : macam xdek defender je semalam MU..hahah.

    ReplyDelete
  9. MU kalah ye..
    tk layan sgt bola..
    tp tau jugak result :p

    ReplyDelete
  10. mu tu apa??? huhuh!! bola kah.. tak minat jugak.. ehehehe.. ;p

    ReplyDelete
  11. dulu minat skang dh kureng..tp liverpool lg x minat..hahaha...

    skang dla kipas susah mati team BARCA !! go barca !

    ReplyDelete
  12. saya suka bola..tapi tak tahu nak pilih pasukan mana satu..hehehe..

    ReplyDelete
  13. aku suka tgk MU tersungkur camtu...heheh

    ReplyDelete
  14. cadlynn : hoho.bagus2...best ape layan bola..hahha..

    nur farah hani : mu tu macam kuih muih gitu.hahaha...

    sugar2 kapas strawberry : saya peminat bola.
    ;p

    d_la : suke gak tengok Barca main..best.

    kechixx : pilih red warriors.. ;D

    faiz : aku suka terbahak-bahak..

    ReplyDelete
  15. xtaw nk komen ape. sbb xminat bola. kahkah

    ReplyDelete
  16. walaupun kalah, tapi MU tetap dehearty...heeeeee.....;))))

    ReplyDelete
  17. baik makan...untung~
    hahaha=)

    ReplyDelete
  18. pinky pixie : yatie minat ape? boria?

    an najwa : haha..tapi tetap kalah.
    :D

    lily : asik makan je..hahha..

    penulis : belanje aku teh ais.

    ReplyDelete
  19. suke liverpool mnang...asalkan jgn MU..hehe..

    ReplyDelete
  20. Mus : haha.bagus la, die hard fan.

    ReplyDelete