JUMAAT + BE ke-36...

7:34:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


hari ini bakal ditugaskan untuk menjadi The Transporter dan menjadi The Guardian untuk semalaman.
sungguh besar tanggungjawab itu. amat sukar untuk dipikul, apakan daya, harus ku tolong jua.
diharapkan tiada apa-apa yang berlaku. 
pada hari jumaat yang mulia ini, aku telah menerima satu lagi BE punye campaign, sangat bersyukur.
ini adalah kali ke-36 aku menerima BE campaign dari nuffnang.
akan tetapi, pada musim sekarang ini, idea aku untuk menconteng di editor Blogger sangat lah kurang.
semakin tiada isi penting yang berlegar di ruang minda aku ini.
aku pun tidak mengetahui punca sebenar kejadian ini.
mungkin aku harus berjumpa dengan doktor pakar untuk membongkar misteri ini
ataupun haruskah aku berjumpa dengan Pak Salam Erwin Joko Anuar.??
tiada siapa yang tahu..
sekian.


pesanan penaja : pandu cermat, jiwa selamat.

You Might Also Like

14 kutukan membina...

  1. ahahah..sengal

    wah asyik dapat jerk.. tak aci ta aci..

    pssstt pi jumpa doktor sakit jiwa.. ekekeke.. :P

    ReplyDelete
  2. nur farah hani : hahaha..orang2 yang nsem je dapat BE..rekemen kan lah doktor sakit jiwa tu.hahaha.

    ReplyDelete
  3. hai saya doktor yg jiwa sakit.. perlukan bantuan saya?

    ReplyDelete
  4. amboii.kencangnyaa BE dia.nak jugak.huhuhuh

    ReplyDelete
  5. xde pencabar ke??
    x sedap jgak jd hero sorang2...adesss

    ReplyDelete
  6. hidayah juta : haha..terima kasih sahaja..tapi rasanya tidak perlu..

    echah mashuri : boleh je..amik ngan nuffnang..
    :D

    wert : xde..harap maaf.

    ReplyDelete
  7. eh byk nye. best nye. teruje nye.
    *ok cabut*

    ReplyDelete
  8. grrrr..dh lama giler x dpt BE tawwww!!!

    ReplyDelete
  9. i am s!l4h : huhu..mane leh cabut macam tuh.hahah...

    nasuha salleh : syukur la..orang lain lagi banyak..

    d_la : besok dapat la tu..amin.
    :D

    ReplyDelete
  10. tula kdg2 buntu nak tulis ape..

    ReplyDelete
  11. faiz : kene g buat loan ngan bank untuk modal blogging.
    :D

    ReplyDelete