INI BARU VESPA...

3:44:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


untuk mengelakkan salah faham di antara rakan-rakan sekalian pada entry
kami yang lepas.
gambar dalam entry tersebut bukan lah vespa seperti yang rakan-rakan kata kan.
di bawah ini saya sediakan rajah yang menunjukkan rupa vespa.
ayuh kita perhatikan. abaikan model yang memakai topeng dan tidak bertopeng itu.






pesanan penaja : berhenti mencuba.

You Might Also Like

21 kutukan membina...

  1. eh, vespa bertopeng?
    abaikan.. heheee

    ReplyDelete
  2. tgok same je.ceh! mcm memerli seseorg nih.

    ReplyDelete
  3. xsuke naik vespa sbb nti kena kangkang besar je kat belakang...nk duduk cm ppuan melayu terakhir xreti...

    ReplyDelete
  4. macam sama ja gambar itam putih tu ngan menatam nie..... dodua vespa wei!!!!!

    ReplyDelete
  5. eh org tau lah rupa vespa camne?!=P

    ReplyDelete
  6. gadis eqa : mane ade same..lain..

    zura : haha..besh ape naik vespa nie..

    cikpia : sengal..lain la wei.search google.

    nenekmuda : haha.kalau tawu bagus la..

    penulis : sedang mencuba untuk tidak sengal macam kamu.

    ReplyDelete
  7. wah.. dua hari fara ta bukak blog banyaknya hupdate entry.. rajin ker??? :P

    vespa?? da kenalla... hader ker y ta kenal.. ;p

    ReplyDelete
  8. mohamadazhan hjdesa : haha.. senyom..

    nur farah hani : ade je yang xkenal.hahah..kami sangat rajin kini..

    echah mashuri : skuter tu di adaptasi dari vespa kot.
    :D

    ReplyDelete
  9. oooo..vespa ke tu..ingatkan jentolak

    ReplyDelete
  10. d_la : haha..lebih2 da tu cik dyla.
    :p

    ReplyDelete
  11. aku kau kata sengal!mmg nk kena bom kau dgn vespa tu sekali.rentung!=P

    ReplyDelete
  12. wert : azrulnizam.

    penulis : haaha.memang tidak takot langsong.

    ReplyDelete
  13. dreba vespa tu nak elakkan tkena hujan asid kuikuikui...

    ReplyDelete
  14. dah mmg btol la ni vespa kan...helmet yg plg selamat pernah tengok...heheh

    ReplyDelete
  15. faiz : nanti kuar la design helmet ni.tunggguuuu.

    ReplyDelete