HITAM DAN PUTIH...

9:39:00 PM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


























pada malam yang dingin ini ingin ku karang jugak 1 entri.
tapi masih belum mendapat sebarang idea dan isi-isi penting.
aku ingat besok nak pegi carik calon isteri la.
kali ini serius dengan ketekunan yang jitu dengan semangat 199%.
sudah banyak skandal, sudah ramai bekas kekasih.
kini sudah tiba masanya untuk aku mengambil serius hal ini.
sape-sape yang tiada pekerjaan besok, boleh lah menemaniku untuk pergi meminang 
insan yang sangat ayu ini.











nak buat isteri nombor 1 ni.


pesanan penaja :sangat kacak bukan pemuda berspek dalam gambar di atas. kenapa pulak aku buat tajuk entry hitam dan putih..aku lupa..lagi.

You Might Also Like

18 kutukan membina...

  1. sambil cari calon isteri tu carikan aku satu ye

    ReplyDelete
  2. saya kenal sama itu gambar...
    haha...
    koya saja...
    padahal ta gerak2 un...

    |adek atashinci~|

    ReplyDelete
  3. wah!! gaya orang orang lama gitu..vespa tak tinggal:)

    ReplyDelete
  4. zool : empat pown boleh zool.
    hahaha..

    lassiegewdix : aah.ramai sangat skandal..aku skandal..lagu hujan.

    wan gerrard : ayuh..

    echah mashuri : mekaceh cah.
    :D

    penulis : hang memang jeles ngan aku kan reen.hahahaha...

    lily : ceh..xde owang bilang gerak pown..eksen je lebih.huahua.

    nor liyana sana'a : retro katekan..tapi mane pulak ade vespa dalam tu. :D

    ReplyDelete
  5. hahaha...tergelak akak bc tang si taylor swift tuh ko nk buat bini #1...kehkehkeh. good luck! :D

    ReplyDelete
  6. redbloodsnow : ade orang kate pinang di belah dua taw kak.hahaa

    ReplyDelete
  7. jeles?buang tebiat kalau aku jeles dgn kau!=P
    lempang kang baru tau!=P

    ReplyDelete
  8. penulis : orang jeles memang begitu.

    ReplyDelete
  9. kemah keming tu tu pegang..hehe..makcik tailor buleh la kot..

    ReplyDelete
  10. d_la : bagi la sokongan moral sikit.
    hahaha.

    ReplyDelete
  11. pasal semacam je peluk tu...heheh..

    ReplyDelete