GELAGAT HAMSTERS KU TIDO...

11:01:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


kali ini aku nak share 1 video yang menunjukkan gelagat hamsters aku tido.
sangat comel dan sangat menggoda aku untuk mengacau mereka.
sebelum melihat video ini, anda dinasihatkan untuk memastikan internet connection pada keadaan yang terbaik.
baru la best tengok.hoho..
maybe mase awal2 video ni blur cket, sebab ade masalah teknikal dengan converting vid nih.




harap maaf dengan bunyi kereta f1 dan moto 500cc tu sebab umah aku sebelah litar sepang.
sangat comel bukan..?
sekarang sudah pindah rumah, rumah yang itu hari sudah diberikan kepada jiran ku yang baru memiliki hamsters jugak. tapi dia punyer spesis yang manja sikit.bukan macam aku punye, tidak manja.
tapi tidak mengapa, sebab kamu semua sungguh kacak.


pesanan penaja : video recording dgn eton 5 ni sangat best.

You Might Also Like

29 kutukan membina...

  1. knp hamster ni mcm x berminat je nk jadi pelakon dlm video ni huhu.

    ReplyDelete
  2. nabila : haha..hamster aku paling sesuai untuk watak tido..watak lain dowang xreti. ;p

    ReplyDelete
  3. comelnya..nazterjah pon ada hamster gak..nama dia hamtaro..huhuhu

    ReplyDelete
  4. nazterjah : ooh.ade gambar x kat blog? mau tengok. :D

    ReplyDelete
  5. cara nak mengganggu hamster roborovski dr tido..cuba pergi hampir dengan sangkar dan muncungkan mulut anda dan buat bunyi tikus..hahah..confirm buka mata terus..hahah~

    ReplyDelete
  6. atie : haha..penah wat macam tu..haha.besh je.

    ReplyDelete
  7. hamster aku dulu masa baru2 beli, garang, tapi xgigit..
    dia garang sebab takut..
    tapi da lama2, siap bunyik lagi bila manja..
    bunyiknya macam mana?
    macam kuceng tgh manja tu..
    ngerr.. ngerr.. camtu..

    ReplyDelete
  8. marina anakcikbob : ooh.aku punye xmanje, pandai berdikari, agaknye kalo aku xde pown dowang boleh idop.hahahaha

    ReplyDelete
  9. argh asal takdapat tgokkkkkk -.-"
    ade kekelabuan disituuuuu

    ReplyDelete
  10. harapmaaf aku tak bukak video tu sebab aku geli binatang berbulu..... (jujur tak komen aku? he he)

    ReplyDelete
  11. teema chan : mule2 je kelabu cket, pastu ok je..hoho..

    cikpia : hang memang penakot..hahahah.

    ReplyDelete
  12. nahaaaa...saya takut tikuih lah che :p

    ReplyDelete
  13. yantzyantie : haha.ni bukan tikuih betoi...adik beradik dya ja..haha.

    ReplyDelete
  14. weiii ensem gile hamster u nih.nk satu plisssss.haha :)

    ReplyDelete
  15. alahai. comel2 je. tido dekat2 plak tu. geram aii.. haha

    ReplyDelete
  16. rajin nya lah rakam pocoyo dy..h
    naty na tgok hamster2 uh makan pulak eh..
    =)

    ReplyDelete
  17. heheee comel sgt!!rase nak gigit2 jer idung hamster 2..hee;D

    ReplyDelete
  18. heheee comel sgt!!rase nak gigit2 jer idung hamster 2..hee;D

    ReplyDelete
  19. rajin dia bela hamster..bela bebaik tau

    ReplyDelete
  20. comei hamster ni.. tp Peja xpandai nak bela makhluk camni... bela kucing tau la..

    ReplyDelete
  21. amry : haha..hang panggil hamster ke tu..

    gadis eqa : ensem macm tuan dye jugak..

    pinky pixie : untuk menghangatkan 1 sama lain..

    lily : haha..ade je vid yg tgh makan, xupload je..

    akin amar : kenape mesti idung.?
    hahah.

    zuriey : okes.. :D

    faizal syukri @ peja : kucing senang cket, yang ni kecik..kene p'hatian lebih.

    ReplyDelete
  22. comel btol...kalau kucing nampak dah kena ngap dah ni...

    ReplyDelete
  23. faiz : aku da pasang alarm system.t'baikk punyer..hahaha.

    ReplyDelete
  24. alololo..comey gilerrrr ahhhhh mek dan awe tu..suke2..kiyut!

    ReplyDelete
  25. comel gilaaa! nak curik 1 bolehhh? :P

    ReplyDelete
  26. d_la : huhuh..sangat comell..

    assila : xbleh..hahahaha.

    ReplyDelete