CONDITION ZERO...

10:15:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


apa khabar rakan-rakan..?
harap maaf kerana tidak dapat menerjah blog rakan-rakan kerana kesibukan yang tidak terlampau.
pada detik dan ketika ini, tulang-temulang, otot-otot, saraf-saraf, hati, jantung, otak, peparu, organ pernafasan, pencernaan, dan seluruh sistem di dalam tubuhkan sedang mengerah keringat untuk meyiapkan final year project aku yakni Sistem e-Aduan..berdasarkan pengalaman lampau, aku tidak lagi ingin menyiapkan projek ini pada detik-detik terakhir kerana projek ini bakal menentukan Lulus/Gagal untuk semester akhir ini.
walaubagaimanapun, aku sudah memperolehi sedikit idea dan gambaran untuk sistem ini.
meh nak tunjuk dia punye spy shot..hahahaha..







boss dah bagi KiSS,(keep it smart n simple).
itu yang mungkin sedang aku lakukan.
sebelum aku lupa, kemungkinan besar aku akan menganjurkan 1 lagi kontest tidak lama lagi.
untuk menghargai kalian semua sehinggakan aku bisa mengcashout kan earning kat nuffnang itu hari.
mungkin kontest yang senang-senang je kowt..
ada sapa-sapa ingin join kah..??
MySpace


pesanan penaja : gunung daik bercabang tiga, hari ini kalau main raket best juga.

You Might Also Like

15 kutukan membina...

  1. nur aisya humaira : time kaceh. :D

    ReplyDelete
  2. final year projek memang nk pecah kepala. semoga berjaya!! =)

    ReplyDelete
  3. huhu~ final prjek rupanya ptut la,oke bt baik yer, n pasal contest tu mungkin boleh menarik seberapa byk org nnt

    ReplyDelete
  4. anip : thanks bro..hang kene join la nanti..hahaha.

    ReplyDelete
  5. aku nak join dengn syarat aku WAJIB dimenangkan...

    ReplyDelete
  6. kebusyan yang tidak terlampau.. eheh.. ingat busy gila (T_T)

    buat kontest??? mau mau join.. hadiahnya cash out nufnangs semua bagi kat si pemenang boleh.. ehhehe.. XD

    ReplyDelete
  7. nur aisya humaira : okies. :D

    cikpia : boleh je..
    nanti aku buat kontest tu, aku kasik ko je yang join, konpem hang menang..

    nur farah hani : boleh sangat la kalau macam tu.
    hahahah..

    ReplyDelete
  8. gudluck dgn final project bro.. pas ni leh keje dah la.. aku tak sabar2 nak abes nih.. bru 1st year, haha

    ReplyDelete
  9. sile..sile wat contest best2 arif...janji dla menang..haha..

    ingatkan condition zero tu game..hehe

    ReplyDelete
  10. jgn buat keje last minute...merana badan..buat jelah kontest...bisa join dong..hehehe

    ReplyDelete
  11. buat system ye...mmg mantap..

    ReplyDelete
  12. paan sabri : haha..thanks..ni baru abes diploma je..

    d_la : boleh je cik dyla oi..hahahha..

    zura : bagus..trimas atas sokongan anda..

    faiz : haha..system biase2 je. :D

    ReplyDelete