BLOG KU BERUSIA 2 TAHUN INI HARI...

7:03:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


hari ini bertepatan dengan 16 februari 2011, maka genaplah umur blog picisan ini 2 tahun.
waah..baru 2 tahun, ingat kan dah besar, kecik lagi rupanya blog ini.
masih kanak-kanak lagi.hahahah..
walaubagaimanapun, kamu tetap di hati aduhai blog yang tersayang.
nanti kamu da dewasa aku carikkan pasangan, blog pown boleh kawin ape..hahahaha.
bersempena 16 februari ini juga, cukuplah sebulan aku klik butang puaka nuffnang yakni cashout.
sekarang sudah boleh menghitung hari untuk menunggu cik posmen tiba.
terima kasih kepada rakan-rakan, bloggers, dan pihak-pihak yang sudi menolong dan memberi pendapat
di samping kunjungan dan kritikan membina anda semua menyebabkan blog ini kekal sehingga hari ini.


famous last words : semua sayang aku..tersilap, aku sayang semua.. 


pesanan penaja : tengah pikir nak beli kereta apa..

You Might Also Like

33 kutukan membina...

  1. selamat harijadi ke2 la ye. hehe

    ReplyDelete
  2. dawa : time kasih..masuk teros ke dapur ye, makan kek. hahah.

    ReplyDelete
  3. perghhh..dah besar dah.ehhhe..dh boleh jalan sendiri dah:)

    ReplyDelete
  4. echah mashuri : aha.baru 2 tahun..lambat ag nk dewasa. :D

    ReplyDelete
  5. beli la kereta suzuki swift.santek n sdp bwk. :)

    ReplyDelete
  6. gadis eqa : huhu.ye..boleh sy bawak skandal sy g shopping, ari ni nak mintak dye pakai baju ijau pulak.

    ReplyDelete
  7. haaa..oke la tu.mesti skandal awk suka nt. :p

    ReplyDelete
  8. blog niesz pon da nk dekat 2 taun..hehe..rase mcm kejap je..happy anniversary tuk blog awak..

    keep blogging ya :)

    ReplyDelete
  9. gadis eqa : xtawu la tu..dye xdek meskol ag pown ari ni.. da lupe kat mamat hijau ensem kacak kowt.

    ReplyDelete
  10. Hapy befday yg ke3 rif...kanak2 lgi blog ni ye...blh laa kawan ngn blog sye...sye mude lgi...:)

    ReplyDelete
  11. nur aisya humaira : masih budak hingusan lagi blog ni.haha.

    ReplyDelete
  12. selamat hari jadi blog..semoga tuan blog saya kamu lebih lagi lepas ni~hoho

    ReplyDelete
  13. atie : huhu..memang selalu menyayangi blog hijau ini.
    ;D

    ReplyDelete
  14. hp bday to blog saya arief !!semoga terus berkembang dgn pesatnye..hehe

    ReplyDelete
  15. d_la : time kasih ye dyla..belanje nasik kerabu se..ke guane..?
    ;p

    ReplyDelete
  16. selamat ulangtahun ke dua!! kena bikin kek nih.. heheehe.. good job bro!!

    ReplyDelete
  17. kid : haha..xsempat nak bikin bro..anyway, thanks. :D

    ReplyDelete
  18. tahniah...dah pndai berlari dh...:D

    ReplyDelete
  19. selamat hari ulangtahun yg kedua.. :)

    beli keta honda city.. :)

    ReplyDelete
  20. zura : huhu...ye..thanks..

    miyoko tachibana : nak amik viva..hoho

    ReplyDelete
  21. muahah kalo dah lepas 2 taon tu kirenye dah lepas la tu dari jadi najis muatawassitoh..hehe..

    ReplyDelete
  22. Happy Birthday blog..bagi hadiah *pokok hijau* apa kat blog ni?haha

    ReplyDelete
  23. airaniez wirdani : haha..thanks, belom sempat g carik adiah ag.. :D

    ReplyDelete
  24. kau punye blog punye bsdy sama dgn adk aku.hehehe..hamboi,dpt duit nuffnang,nk beli kete..cissss..

    ReplyDelete
  25. penulis : huhu..yeke..mane ade nak beli kete wei.. berangan je..

    ReplyDelete