AKU ADA KAT KBMALL, SAPE NAK JUMPE AKU...

10:10:00 AM

salam.
selamat sejahtera.














haha..tajuk entry paling sengal untuk tahun ini, bajet aku ni popular macam bloggers otai la kan.
tidak mengapa, semalam entah macam mana aku boleh tidak mengetahui kedatangan BEN ASHAARI ke
kbmall nih..adess tensen pulak aku..mane nak datang peluang jumpe bloggers otai nih.
selalu ade gath kat ibu kota je, sekali abang BEN ni turun kb, amik ko..
t'lepas sudah..tidak mengapalah, lain kali mungkin ada peluang lagi..
kepada sesiapa yang pergi gath tu sila la update or share link kat entry ni.
aku kepingin melihat gambar-gambar mini gath tersebut.


aku ade kat kbmall sampai pukul 5, ari ahad-khamis.
sape nak jumpe sile inform cepat..hahahaha..
berangan sikit dibolehkan..hahahaha


pesanan penaja : sangat rugi tidak dapat menyertai mini gath tersebut.

You Might Also Like

23 kutukan membina...

  1. Assalam arief..
    wak ape KBmall??keje da ke???

    ReplyDelete
  2. nur aisya humaira : praktikal kat kb bazaar.

    ReplyDelete
  3. berangan xpe..berangan tu cm wawasan jg la..hehe..

    p/s: Terima Kasih kerana sudi memberi komen di blog saya..Sebagai balasan saya membuat kunjungan balas ini ke blog anda..=)

    ****KLIK ENTRI TERKINI DISINI****

    ReplyDelete
  4. faiz : sudah semestinya..wawasan 2222..
    hahaha.

    ReplyDelete
  5. huhuhu.. sesi beramah mesra ngn peminat eh? :P

    ReplyDelete
  6. siti mashitah saidin : hahah..banyak la dye punye peminat..omongan kosong saja..hahah.

    ReplyDelete
  7. berangan itu indah....kekdg perlu berangan untuk rasa diri hebat..kehkeh

    ReplyDelete
  8. Zura : haha..betul3..sangat setuju.

    ReplyDelete
  9. ok lah tu berangan. mane tahu kan, mimpi jd kenyataan.. femes mcm artis!

    ReplyDelete
  10. cik aien : huhu..xpe xpemes macam artis pown, nak jadik orang kebanyakan je.. :D

    ReplyDelete
  11. tgu..jap lg i dtg kbmall.hehe LOL ;D

    ReplyDelete
  12. INSYALLAH kalau dla gi kb mall dla jerit nm mamat hijau..hehe..arip join la SB tu baru taw BEN pergi mane2..beliau tu kan dh mcm YB ke sn ke mari..hehe

    ReplyDelete
  13. pinky pixie : hahah..1 sign singgit ye cik adik..

    gadis eqa : waiting. ;D

    d_la : da join SB tu, tapi deactivate FB kan..huhu.

    ReplyDelete
  14. ardinihumaira : huhu..jalan sangat sesak hari ni.. :D

    ReplyDelete
  15. untung la sapa dapat jumpe arief glmour..hee;D

    ReplyDelete
  16. eh psl xde rerama kt huruf i!!

    ReplyDelete
  17. jauh benorrr tu kb mall..hukhuk..
    selalu tak dapat nk join gath. dgn blogger2..buat la are jb..hahha

    ReplyDelete
  18. tak pernah lagi la aku join gathering.hehe...utara buat esok tapi aku kerja a plak. kat kedah

    ReplyDelete
  19. owh.....
    BA turun ke???
    emmm.unung-untung org Kb....

    ReplyDelete
  20. akin amar : glamour la sangat.. ;p

    penulis : pupus..

    bh : haha..suruh la owang2 jb buat..huhu..kite pown xpenah join.

    amry : same la ngn aku..haha..

    fitrihadi.com : kelantan pown aku xabes pusing ag..hahaha.

    farhan zulhusmi : em..tapi xsempat nk jumpe. ;D

    ReplyDelete