8 FEBRUARI 2011

11:13:00 AM

assalamualaikum.
selamat sejahtera.


mood : semakin pulih dari tekanan jiwa, sedang melayan lagu keane-somewhere only we know.
hari ini tulang-temulang jari ku merasa sedikit gatal untuk menghentam papan kekunci tetapi
otak kiri dan kanan tidak mahu bekerjasama untuk menghasilkan isi-isi penting untuk dinukilkan dalam
post kali ini. oleh hal yang demikian, hati kecilku telah berbicara untuk menyiarkan beberapa kepingan gambar
yang mungkin belum pernah ku siarkan di blog ini.kalo dah tersiar tu harap maaf ye.








entry ini hari tiada motif, harap maklum.


pesanan penaja : "students are not cheaters, we often enjoy having the same answers."

You Might Also Like

29 kutukan membina...

  1. teringin nak main2 kat bendang jugak;) haha

    ReplyDelete
  2. fifiey lychee maration : jom g main bendang.. ;p.
    tangkap belut..

    ReplyDelete
  3. kui3. rindu suasana bendang! ^^

    ceh, ade aksi dukung mendukung di situ. haha

    ReplyDelete
  4. yatie's episode : huhu..besh kan..itu pasangan romantik kat dungun dulu. ;p

    ReplyDelete
  5. 2nd pic tu so comey lah..hahaha..

    ReplyDelete
  6. ingt kan atie sorang je jiwa kacau smlm..ada rupa ye org lain..hehehe

    ReplyDelete
  7. d_la : huhu...pasangan yang sudah berpunya..sangat manje.hahahaha.

    ReplyDelete
  8. atie : hahaha..mane ade jiwa kacau..hahaha. ;p

    ReplyDelete
  9. samalah kita jiwa kacau...jiwa kacau sbb flu + cough yang tak sembuh2 sejak seminggu yang lalu...uuuwwaaa....stress...

    ReplyDelete
  10. putree sejinjang : huhu..nak sembuh x? telan panadol 2 papan. ;p

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum..

    bestnya suasana bendang..leh tangkap belut kan..

    btw, sy folo blog ini

    ReplyDelete
  12. sahromnasrudin : sangat2 best.time kaseh sudi follow.

    ReplyDelete
  13. entry xde motif...??jnji ada entry..

    ReplyDelete
  14. zura : huhu..boley ke.. hahaha. ;p

    ReplyDelete
  15. cool je budk bandar masuk bendang!

    ReplyDelete
  16. hey hey sempat dukung dukung lagi eh??haha~

    ReplyDelete
  17. gambar tiada motif tapi makna tersorok..^_^

    ReplyDelete
  18. the answer is wrong!!
    tteeettttttt!!!

    ReplyDelete
  19. cik aien : haha..poyo je depan camera..

    suraya : romantiss.. ;D

    ardinihumaira : xpe..dye tough..kowt..

    airaniez wirdani : huhu..suke komen kamu.hahah..

    wert : apo dyoo neh.

    ReplyDelete
  20. aku vote gambar no 2. heheheh...pernah gak ler turun bendang...comot habih. haha

    ReplyDelete
  21. nur aisya humaira : huhu..xde..jadik tukang amik gambar.. ;D

    ReplyDelete
  22. PERGH BELUT...LAMA TAK MAKAN..

    ReplyDelete
  23. budak bandar masuk bendang dpt ikan, cikgu ooo cikgu !

    ReplyDelete
  24. saya kenal ikan buntal uh..
    cegu spongebob..

    ReplyDelete
  25. aku tak pernah masuk bendang...hehehe..nogori tak banyak sawah

    ReplyDelete
  26. a'im : sedap woo belut..

    anip : hang kasik pantun kah..?

    yumi + najim : mane ade, ni cegu lain... ;p

    faiz : datang cni, aku bawak masuk bendang.

    ReplyDelete