KEKASIH BARU KU...

11:13:00 AM

salam.
selamat sejahtera.














apa khabar rakan-rakan.?
diharapkan sihat semuanya, hari ini aku ingin menceritakan perihal kekasih baru ku yang tersangatlah cun.
dan sungguh terserlah keayuannya tatkala dia mempersembahkan lagu-lagu yang sungguh menusuk jiwa nurani.
hahahaha..dia ni orang femes, korang pown semua mesti kenal.
kadangkala jadik orang bujang ni bosan gak, sebab tu la aku dah mintak tolong some of the bloggers carik kan aku calon isteri 4 orang teros..hahaha..terbaik punye plan kan.tapi masih tidak ada sebarang cadangan daripada mereka tersebut. aku terpaksa men-declarekan perhubungan aku dengan cik artis ini untuk mengelakkan sebarang konflikasi dan jadi gosip panas di Melodu..
mahu lihat cinta hati ku..?
ini dia...






semalam dapat gayut ngan die, besh..tapi cakap bahasa malaysia jer.hahahaha.
berangan boleh, tapi jangan selalu.


image taylor swift : google.


pesanan penaja : hamster sangat suka main, aku pun suka.

You Might Also Like

18 kutukan membina...

  1. hahaha!shantek gf baru ampa
    kem slm kt die naa =P

    ReplyDelete
  2. eyka elisha : ahaha..sangat ayu..okeh..nanti akan disampaikan. :D

    ReplyDelete
  3. wert : cinta tidak mengenal usia..hahaha.

    ReplyDelete
  4. owhh..ok..

    video awek aq...
    www.youtube.com/watch?v=EL9j2g4mUJQ

    hahaaa..

    ReplyDelete
  5. wert : sibuk saja kamu..owang tunjuk, nk tnjuk gop..apoo dyoo neh.

    ReplyDelete
  6. heh..aq saje je nk tunjuk..
    mna tawu esop lusa aq da kawen ngan dy..wakakaa

    ReplyDelete
  7. hamboih cun nye awek.jeles.hehe :p

    ReplyDelete
  8. gadis eqa : haha.jap ag g lunch ngan dye.

    ReplyDelete
  9. 1st tgk gambar dia br2 nie..mmg cantik..most beuty...

    ReplyDelete
  10. cikgu den : time kaseh cekgu..hahaha

    ReplyDelete
  11. wah wah . hahaha :D

    hey arief budak bln 8, anda d tag oke . amek tuh kat blog saya .

    ReplyDelete
  12. be lovely : haha...okeh..time kaseh.

    ReplyDelete