HEADER BARU UNTUK 2011...

8:08:00 AM

salam.
selamat sejahtera.


setelah mengambil beberapa ketika header yang baru ini telah diluluskan
untuk diguna pakai.walaupun tidak cantik di mata kamu, tetapi tetap
berseri di mata mamat hijau ini.
diserikan dengan elemen-elemen yang ada pada header ini.
1. rumput menghijau.
2. gajah tetapi namanya harimau.
3. zirafah tetapi namanya kuda belang
4. panda besar tetapi namanya hamster
5. panda kecik tetapi namanya tikus mondok.
6. rama-rama tetapi namanya ayam.


ni header yang lama .







dan yang baru boleh lihat di atas, barula rase semangat nak blogging.


pesanan penaja : shin chan kat profil nuff aku ngan gajah kat atas ni same jer, suke tunjok b*nt*t

You Might Also Like

31 kutukan membina...

  1. wah2..semangat alam betul ko arief..hehe..tapi comel la header tu..

    ReplyDelete
  2. arief..
    semoga dgn header baru ni sempena tahun baru.. semangat blogging pun lebih la ye.. caiyok2
    ALL IN ONE

    ReplyDelete
  3. nk jugak ada gajah tue..hehehe..

    ReplyDelete
  4. comel header baru..
    sejuk mata memandang bnde hijau..hehe

    ReplyDelete
  5. nice edit..simple je tp sweet..=)

    ReplyDelete
  6. comel ngat..
    bkan sje kt mta kmu,
    tp juga kt mta saya..
    hehe



    Teratak usang:
    saya suka orang yang tak sombong, sweet!

    ReplyDelete
  7. waahh. header mesra alam betul. hihi :D

    ReplyDelete
  8. mg mmg ske gajah op..
    masa kecik2 dlu msti mg ske lukih gajah time klas pndidkan seni..hahaa

    ReplyDelete
  9. jatuh cinta kat header kamu.

    ReplyDelete
  10. THANKS AGAIN....
    sangat mengasihi kamu semua.
    wink2..
    ;p

    ReplyDelete
  11. wahhhh dia ada kepala baru la..mesti kaum haiwan sgt berbannga ni dpt msk blog mamat hijau..nice ape..

    ReplyDelete
  12. lawa da header tu. tomei. hijauuu
    btw da floow balik.

    singgah la blog kiter nnt yo :)

    ReplyDelete
  13. wahhh.....nmpk ceria dgn header baruuu

    ReplyDelete
  14. knp suke header ala2 theme madagascar? comell la tp =)

    ReplyDelete
  15. dy xkan reply nyer..
    dy sibok ngan zati...hahaa

    ReplyDelete
  16. weheeheee..thn baru smua bru..aku pun header bru..weee=)

    ReplyDelete