HAMSTER SUDAH SAMPAI...

8:25:00 PM

salam.
selamat sejahtera.


sangat gembira tatkala ini kerana telah berjaya memperolehi hamster yang sangat comel.
3 ekor hamster yang masih belum didaftarkan di Jabatan Pendaftaran Negara telah
selamat menduduki rumah teres yang disediakan oleh mamat hijau sebelum mampu berpindah ke banglo yang lebih mewah.
3 ekor hamster berkenaan masih belum diberikan nama kerana kesibukan yang tidak terlampau.
ayuh kita tengok aksi mereka di kediaman yang baru didiami untuk 2 hari.










pesanan penaja : sangat-sangat comel..

You Might Also Like

34 kutukan membina...

  1. comel hamster tu cam tuan dia gak hahaha

    ReplyDelete
  2. nape yg jntan tue berdua2an dtmpat sunyi..
    gay ker...hahaa

    ReplyDelete
  3. comel...~~ tapi terus trang sya ckp.. sya takut tengok makluk hidup dan bulat + berbulu lebat + bergerak dengan laju.. =.=

    ReplyDelete
  4. comel! haha.

    nape sangkar tu x hijau sekali =p

    ReplyDelete
  5. sangat2 comel.. macam mamat hijau kah? *kidding* ;p

    ReplyDelete
  6. rindu kat chi3 dengan momot saye ;((

    ReplyDelete
  7. aku pon suka hamster..
    hamster aku dulu semua gemok2!
    rasa nak picit jek..
    tapi xkekal la..
    ada yg lari, ada yg mati kena cekau kucen ms kitorg xde kat umah.
    macam2 lagi la..

    ReplyDelete
  8. rajinnya nak jaga3 hamster..kalau la hamster nie dpt kat tgn aku, kompem xsampai 5 hari mati..hahahah..sile letak name die GABAN..kekeke

    ReplyDelete
  9. Kumbang Jingga : tuan dye macho..hahaha..

    wert : mane hang tawu dua ekor tu laki..pandai2 je ko..

    Nadd : sangat3...

    Pauline : huhu..dowang memang bergerak dengan sangat pantas.. :D

    Pinky Pixie : sangkar tu sumbangan jabatan kebajikan hamster..kalo x dah angkat yang ijau..

    kinn : mungkin..hahahah..

    lassie : comel nye name..momot.. :D

    marina anakcikbob : uish..bahaye tu..kene jage keluarga hamster aku nih..takot berulang tragedi itu..

    qilarazak : comel macam..?? ;p

    yumi + najim : ini sudah dikabo kan.. ;p

    cik puan : kenape mesti gaban..???
    [thinking.]

    ReplyDelete
  10. kena jaga elok2 hamster ni...
    tapi paling payah nak jaga anak dia yg baru lahir..huhuhu

    ReplyDelete
  11. Wanie-san : erm2..betui2..yg ni pown kecik ag.. :D

    ReplyDelete
  12. comeyyyyy gilerr..gebu..gumuks..

    ReplyDelete
  13. d_LA : huhu..comel macam arip..
    ;p

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum bro..aku folo blog ini..comel la tgk pet2 tue huhuhuhu

    ReplyDelete
  15. roslina : amik la..kat kedai.. ;p

    sahromnasrudin : trimas sudi follow.
    :D

    ReplyDelete
  16. wa....nnt tak lama lagi ada dh cucu cicit menyusul...hehe

    ReplyDelete
  17. wert : memandai-mandai..

    n3_xierra : huhu..mintak2 la berkekalan..amin..

    ReplyDelete
  18. bleh pandang2...jangan pegang2...geli...

    ReplyDelete
  19. uishhh byknya.. igtkan sekor ja.. comel3 :)

    ReplyDelete
  20. eyt beli la banglo utk diorg.kesian kne kongsi bilek.xde privacy.hehe

    ReplyDelete
  21. Zura : ape nak geli nye..kui3...

    Amirrah Zawani : baru meriah.. ;p

    wert : memang puwn..

    gadis eqa : nanti da mampu, kite belikan banglow.. ;p

    ReplyDelete
  22. hahaha..mcm hamster kwn aku nih..hehehe..jom kasi kawan2 dgn kura2 aku^__^

    pstt..Tidi n TiTo aku kim slm kat dorg!=)

    ReplyDelete
  23. roxy zai : haha..ye..nanti aku sampaikan salam tu.
    :D

    ReplyDelete
  24. ccaaaiiitt...
    jgan disgka angin sepoi2 tiada bau...
    hahaa

    ReplyDelete
  25. wert : wtf..

    wan gerrard : comel sangat2..macam aku.ahahah.

    ReplyDelete