MEH LAWAN SAPE LAGI RAMAI KAWAN KAT FESiBUK

7:18:00 AM

salam.
selamat sejahtera.


sebelum memulakan rutin sebagai pekerja yang penuh berdedikasi
ingin mengemaskini ini blog yang sudah lama terbiar.
sebab sekarang yang paling top, fesibuk..
ramai jugak otai-otai fesibuk ni, macam mane nak kenal otai-otai dye.
senang je, tengok la friends dye..kalau da sampai 1000++, otai tahap super saiya 5 la tu.
kalo kat fesbuk ni aku xde wat bende lain da, komen owang punye status dan yang paling penting sekali
LIKE..hahaha..bende tu wajib aku buat.
nak tengok friends aku bape ramai..?? lebih sejuta wooo..






hahaha..mane ade ramai..300++ jer..


pesanan penaja : kerja.lalalala.

You Might Also Like

25 kutukan membina...

  1. alaaa..mesti ade yg ko x approve lg kot..=p

    ReplyDelete
  2. Roxy Zai : ade la dalam 2 3 juta ag..hahaha.

    ReplyDelete
  3. hahaha. aku penah jumpe yg friends sampai 4500. haaaa kau ada?

    p/s ; macam la betul2 friends.

    ReplyDelete
  4. Alynn Notnot : haha..xmain la ribu2 ni..aku da juta taw..

    ReplyDelete
  5. zaman skrg orang apprve yg kenal je. kan kan ? hehe

    ReplyDelete
  6. meh dla add arief..hehe..mls dh nk lyn fb skang ni..boring..haha

    ReplyDelete
  7. yang aku paling tak puas ati, dalam 2 3 juta kawan ko tu naper nama aku tak tersenarai.......????

    ReplyDelete
  8. sy jarang2 main Fb skang ni..
    dulu ye la kot..

    ReplyDelete
  9. eeee..xmalu add kite..
    hahaaaa

    ReplyDelete
  10. Myra Arshad (: tepat sekalii..

    d_LA : add la..haha..cari yang gambar jersi spain..

    cikpia : tapi cik pinky pixie ade jer..

    maCy : boleh3... ;p

    aYu : zaman sudah berubah..

    WerT : kamu yang menambah aku sebagai kenalan..

    Anip : same la..aku pown cket gak.

    ReplyDelete
  11. ni mst bnyk yng ko xapprove kann?sombong!uhuhu

    ReplyDelete
  12. asyik fb je kan..kadang2 tu bosan gak..huhu

    paling pntang kalu gmbr profil tu ltk gmbr kartoon..lg la tak approve..huhu

    ReplyDelete
  13. lassie punye fren pun tak sampai 1k
    banyak2 pun bukan kenal semua

    ReplyDelete
  14. echah mashuri : hahaha..sombong3.. ;p

    dayana : gambar aku pown cartoon. ;D

    WerT : ahh...mane ade..

    P A U L I N E : xpenah stick pown..

    lassiegewdix : betoi2..baik tinggal yg kenal je.

    ReplyDelete
  15. Bykanyer.. Juta2 lion... Aku punya baru bape kerat je member...hu3

    ReplyDelete
  16. DeCrewz : nanti aku suggest kan aku pnye friends..hahaa.

    ReplyDelete
  17. ad la..aritue..
    cpat ngaku..!!

    ReplyDelete
  18. ramailah tue...tp follower blog lg ramai...

    ReplyDelete
  19. Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

    - David

    ReplyDelete