PENGUMUMAN PENTING

8:03:00 PM

salam.
selamat sejahtera.


akhirnya, insan kerdil yang hensem hina ini dapat online.
sangat gembira dengan sambutan yang diterima untuk kontest sulung mamat hijau
yakni Kontest Menambat Hati saya_aRief.
hadiah nya sudah disediakan, cuma pemenang sahaja yang belum dicari.
mungkin dalam sehari dua lagi akan keluar la keputusannya.
diharap rakan-rakan bloggers yang mengambil bahagian bersabar ye.
dibawah ini adalah senarai penuh peserta, kat sidebar ni pown ade jugak.


1. sakinah
2. noor afzan
3. mimiey
4. afiqah yusof
5. asrol mania
6. zura
7. ayu
8. cik ila
9. roxy zai
10. cik nemo
11. ila sahar
12. hatima
13. nur arnisya
14. nunama
15. sepul
16. nabella
17. qilarazak
18. pinky pixie
19. dyla
20. bidadari hijau
21. lassie
22. sophie
23. syuhana
24. azlina majid
25. amira
26. penulis


pesanan penaja : sabar yer......

You Might Also Like

24 kutukan membina...

  1. tak sabar nak tunggu pemenangnya :)

    ReplyDelete
  2. amad....aku sorg je ke laki...adakh tnda2 gay dsitu...hahaha

    ReplyDelete
  3. ishhh..ingtkn dh ade pemenang!kau sengaja mencipta keterujaan berganda.cisss..=P

    ReplyDelete
  4. fulas : asrol mania tu bukan laki ka..adess sepul2...

    hatima : cuak-cuak ayam.

    PenuliS : tunggu je la.. ;p. hahaha

    Cik Ila : bagus.. tambah markah.

    Anip : thanks.

    ReplyDelete
  5. bidadarihijau : tambah markah sebab komen di awal pagi..hahaha..sabar ye.

    ReplyDelete
  6. ketua kelas ni..
    ingat dah bg keputusan..hehe..

    Mari Berbicara Hati Ke Hati :
    Petua Untuk Hati Ayu

    ReplyDelete
  7. aku tk kire..kalau kau tk bg aku mng,aku bom kau punye blog.dari kaler hijau to rentung legam nnti.eh aku seyes ni!!*muka ala2 abg misai*

    ReplyDelete
  8. ramai yg join rupenye. ciss, harapan menang adlh tipis. hakhak.. xpe2. gd luck u all.

    ReplyDelete
  9. aYu : huhu.tunggu la cikgu..pening nak cari pemenang nie..

    PenuliS : bom la kalo berani..hahaha..

    Pinky Pixie : kasik rasuah la.. ;p

    ReplyDelete
  10. Zura : salah seorang nye adalah kamu.

    ReplyDelete
  11. haha.. salah eja nm la arief.. SHUHAINA ok

    ReplyDelete
  12. ayna chan : haha.xpe..da dekat da tuu. ;p

    ReplyDelete
  13. wah..hebat ar blog..aku x berkesempatan nak join contest mu ni..len kali Insya-Allah aku join =)

    ReplyDelete