KEPUTUSAN KONTEST MENAMBAT HATI saya_aRief

9:21:00 AM

salam.
selamat sejahtera.


adess..setelah pening kepala untuk mencari pemenang untuk kontest itu hari.
akhirnya, sel-sel dan zarah-zarah di otak ku telah mencapai kata sepakat untuk memilih pemenang ini 
berdasarkan penambatan hatiku kepada penulisannya.
bagi peserta yang lain, jangan berduka-cita, saya akan meletakkan senarai peserta kat sidebar ni
untuk satu tempoh masa yang agak lama..ok x?
ok la kowt..hahaha.
MySpace
dan...pemenang kontest menambat hati saya_aRief...
jatuh kepada
MySpace
MySpace
MySpace
MySpace
MySpace


cik Pinky Pixie


kepada pemenang di atas, sila komen di entry ini dengan meninggalkan nombor akaun bank anda, kalau nak tinggalkan particulars lain pown boleh seperti, nombor IC, alamat, nombor sijil kelahiran, result exam dll.
jangan risau, komen anda itu akan dipadamkan daripada tontonan umum.


TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PESERTA YANG MENYERTAI KONTEST INI..
SANGAT MENGHARGAI JASA ANDA SEKALIAN.


pesanan penaja : semua peserta adalah pemenang bagi ku..
MySpace

You Might Also Like

24 kutukan membina...

  1. tahniah kpd pemenang..wlaupun tak menang,tp cik ila puas hati sbb dpt join...nnti buat lagi contest ye.. :)

    ReplyDelete
  2. wah dah ade pemenang ye...
    tahniah kepada yg berjaya

    ReplyDelete
  3. wahhhh..tahniah cik yatie..hebat2..

    ReplyDelete
  4. tahniah...nti buat lg kontest..

    ReplyDelete
  5. tahniah..wuhuuu..rs mcm nak wat contest jgak la..haha

    ReplyDelete
  6. gwa x caya. serius. haha. x sia2 tunggu siang malam kan.

    weh, nk tny lagi sekali ni bukan prank kan?
    ouh, kalau betul, suke lompat2 ni. hehe.


    nk bg no akaun bank ape ea? =p

    ReplyDelete
  7. Cik Ila : huhu..bagus2...time kaseh taw sudi join.

    Pensel Kontot : suda ade..tahniah2..

    d_LA : erm2..hebat dye..dyla pown hebat gak.

    Zura : huhu.okeh2..

    !.~@Dark Kurosaki@~.! : buat la..ramai yang join nanty.

    ReplyDelete
  8. Pinky Pixie : haha..betoi2 la ni..cepat kasik..

    ReplyDelete
  9. bidadarihijau : hoho..tahniah2... time kaseh sudi join..

    ReplyDelete
  10. arghh!!! tipu!!!!

    ni konspirasi pasangan kekasih....... tak aci!!!

    ReplyDelete
  11. aq akan join len kali jgan risau..

    ReplyDelete
  12. ayna chan : betol2..

    cikpia : haha..cikpia jeles..sape suh xjoin. ;p

    aYu : tahniah3..

    qilarazak : jom kawan2..tapi aku bukan reti main header2 nieh..

    ReplyDelete
  13. hehe..tahniah2..bleh gak nk mitak surat spm..hahhaa

    ReplyDelete
  14. ala...aku tak menang eh?sedih sedih...*muka sedih gler2*

    ReplyDelete
  15. wah..tahniah2!! dlm hati, haiihhhh...lain kali nk blnja pizza laa utk arief! hahaa=D

    ReplyDelete
  16. apik pehe : haha..boleh2...

    PenuliS : sedih kah kamoo..? ;p

    Roxy Zai : apaaa..?? roxy mau blanje pizza?? on saja.. ;p

    ReplyDelete