HARI-HARI PENGHABISAN DI KAMPUS..KOWT

9:05:00 PM

salam.
selamat sejahtera.


tangan yang agak gatal untuk mengupdate blog setelah semalaman berada di kampung
untuk memulakan cuti semester.
hati sungguh berasa gembira kerana sudah selamat tiba di kampung tercinta.
meskipung banyak agenda yang menanti.


hari-hari terakhir ku di kampus sangat menggores hati dan perasaan yang lembut ini.
hahahaha..aku rindukan suasana kampus itu walaupun kadangkala aku tidak menggemarinya.
teringat telatah teman-teman yang bermacam ragam.
ayuh menghayati beberapa kepingan gambar pada hari terakhir ku di kampus.










pesanan penaja : harap-harap dapat menjalani latihan praktik semester hadapan.amin.

You Might Also Like

17 kutukan membina...

  1. sedih kot nk tingglkan kwn2 kan..haha~ uh! best daa cuti sem msti byk aktiviti kan..hehe~

    Hah ! Keyword Paling Panas Di Malaysia, Semuanya Lucah?

    ReplyDelete
  2. phewitt, dah praktikal mesti da nak grad.. CEMBURU! hohhh

    ReplyDelete
  3. yup .
    dunia kampus besh kan ?
    ramai kwn2 :((

    ReplyDelete
  4. selamat bercuti!!!!!!!!!!!! akupun kat kampung halaman gak, cuti sampai raya haji... =)

    ReplyDelete
  5. niklisa : huhu..mari kite enjoy..

    Anip : haha..manyak sangat..macam2..

    AISHA SAAD : praktikal la kalau lepas smua paper sem ni..

    lassie : besh yang amat..kawan2 da bomb..

    Pensel Kontot : ye.. :D

    cik pia : aku cuti sampai bile2. ;p

    ReplyDelete
  6. perghhh..da grad? sumpah wa jeles sama luu..

    :D

    ReplyDelete
  7. TUKANG KATA : belum grad ag..huhu.

    ReplyDelete
  8. trepod bridge... ensem btl mamat pic no 4 tu...pewittt...haha

    ReplyDelete
  9. Nampak keceriaan apa bila cuti semester bermula. Harap-harap selamat kembali pulang ke kampus in one piece :-)

    ReplyDelete
  10. LaGenDa_46 : haha..xdak owang cakap ag.

    akubiomed : huhu..salah tu.harap2 xperlu da pulang ke kampus..xnk repeat.. ;p

    ReplyDelete