BUFFERED EARNING DI SS

11:17:00 AM

salam.
selamat sejahtera.


hari ini sungguh indah walaupun tetiba dikejutkan dengan satu panggilan telefon dari insan yang tidak dikenali.
setelah mendapat sambungan ke internet menerusi jalur lebar, terus membuka halaman nuffnang.
tiada bahagian lain yang dibuka dahulu selain "earnings".


tetiba hatiku melonjak kegirangan kerana nuffnang telah murah hati untuk kasik BE kat SkyScraper (SS),






kalau sebelum ni yang aktif hanya dekat Large Rectangle (LR) je.
tapi BE yang baru ni aku belum lihat lagi dia aktif..xkan dah expired kowt..
tak mengapalah, sudah bersyukur dengan apa yang ada.


pesanan penaja : terima kasih kepada semua pengunjung blog ini, sangat mengasihi kamu sekalian.
MySpace

You Might Also Like

17 kutukan membina...

  1. slalu dpt yg LB jer..SS lebey masyuk ekkk??

    ReplyDelete
  2. dapat gak BE ni tapi kat LR la..
    Alhamdulillah =)

    ReplyDelete
  3. noor afzan : nanty belanje kitew..haha. ;p

    ReplyDelete
  4. yea kita mendapat BE yg sama dan di tempat yg sama juga :D

    ReplyDelete
  5. Amirrah Zawani : jangan lupe belanje eskrem. ;P

    ReplyDelete
  6. AKAK PUN DPT BE ERA TUH. TP KEJAP JEK MENJELMA WEH. TAKAT 30SEN JEK BE..TEROS METERED...CITTT

    ReplyDelete
  7. Redbloodsnow : huhu..tu la pasal..ni pown rase macam da jadi metered je..

    ReplyDelete
  8. bila dah kaya.blnja ok!hehehehehe^_^v

    ReplyDelete
  9. aku lom penah dapat BE kat SS..
    LB n LR je..

    ReplyDelete
  10. skang iklan nuff jarang kuar.. hu nape tah

    ReplyDelete
  11. cik pia : xpe..nanti dapat gak yang lain2 tu.

    Roxy Zai : haha.lambat ag la..

    marina anakcikbob : SS ni susah sket kowt maksud dye..

    ardinihumaira : demam kowt..musim2 ujan ni.

    ReplyDelete
  12. musim orang dapat BE kot skrg ni erk

    ReplyDelete