TEKA-TEKI HANGAT 3 : KENAPA ORANG SUKA MAIN GOLF??

10:49:00 AM

salam.
selamat sejahtera.


hari ini dimulakan dengan rondaan di TELUK BIDARA dekat sini.
tatkala sedang menunggu sarapan pagi di sebuah gerai yang mengambil masa 4 tahun untuk menyiapkan roti canai kosong..
ternampak beberapa golongan GOLFER singgah.
terdetik di hati ku satu persoalan.






KENAPA ORANG SUKA MAIN GOLF..??


klu : jawapan nya logik.


image : google.


pesanan penaja : pelayan adalah satu tugas yang penting  dan memerlukan kecekapan yang sangat tinggi.

You Might Also Like

22 kutukan membina...

  1. hurmm.. kepuasan dapat masukkan bola ke dalam lubang dengan pukulan paling minimum..

    entahlaa.. aku pun tak main golf.. hahaha

    ReplyDelete
  2. sebab selalu orang tua2 jer main natang tu.......... sebab diaorang dah tak larat nak lari2 macam main badminton, bola sepak, pingpong........ renang lagi la semput!!!

    ReplyDelete
  3. cart : ye..

    sugar2 kapas strawberry : huhu...pikir jangan xpikir..

    cik pia : idea tu ade, tapi salah..

    ReplyDelete
  4. nape erk...?sbb tue permainan org kaya2 je...mungkin drg nk jd mcm tiger wood kot...kaya pas tue scandal...hahaha...

    ReplyDelete
  5. Zura : haha..menarikk..tapi xtepat.. ;p

    ReplyDelete
  6. jawapannya sebab kalau menang dpt kereta wolkswagen golf sebijik

    ALL IN ONE

    ReplyDelete
  7. sebab kat orang kat dalam bandar takda lalang yang nak di sabit.heheheh

    ReplyDelete
  8. nur : hoho..salah..

    nizam omar : menarik jugak..tapi xtepat..

    ReplyDelete
  9. kenapa orang suka main golf???
    memanglah orang yang suke, xkanla kambeng plak suke, baru plik..haha..
    ntahla arief, tepu plak pale ni nak pk lps selamat mkn nasi kerabu td..heheh

    ReplyDelete
  10. utk membetul kan tulang temulang mereka.utk melepaskan geram.utk menunjkkan kekayaan.hehe~

    ReplyDelete
  11. sbb rasa mcm kaya je biler main golf wakaka

    ReplyDelete
  12. nak jawab tapi tak tau... errr, sebab dia cacat kot.. he

    ReplyDelete
  13. d_LA : haha..jangan disebut pasal nasik kerabu..jeless...

    Wanie-san : salah.. ;p

    Mar : pikir2 kan lah..

    Miss : ade ke cam tuu..hoho..

    edda(",): salah jugak..


    ASaDa RyutaRo : haha..menarik3..

    ReplyDelete
  14. coz x yah tukar baju......

    ReplyDelete
  15. Anon : haha..betoi2...nak2 tepat da tu..

    ReplyDelete
  16. G=GOLONGAN
    O=ORANG
    L=LUPA
    F=FAMILY

    ReplyDelete
  17. ♥ηαβειια♥ : mereka xperlu beli tracksuit.. :D

    ReplyDelete