KELEBIHAN MANDI DI ASRAMA [18sg]

7:40:00 PM

salam.
selamat sejahtera.


tiada pendahuluan untuk hari ini.
terus kepada isi penting.






1. dapat berkaraoke beramai-ramai, tanpa perlu membayar apa-apa.
MySpace


2. kemesraan sesama anggota asrama/kolej dapat dieratkan.
MySpace


3. bertukar-tukar syampu.
MySpace


4. tidak perlu risau akan kehabisan sabun.
MySpace


5. adegan-adegan ganas dalam FILEM dapat dipraktikan.
MySpace


sekian sahaja segmen kita untuk malam ini.
semoga bertemu lagi di lain waktu.


image : google.com


pesanan penaja : nak menyanyi pon tengok la waktu nya ya.

You Might Also Like

48 kutukan membina...

  1. ooo..baru taw..camtu rupenye :D

    ReplyDelete
  2. d_LA : erm2...xpenah buat ke..haha..

    ReplyDelete
  3. MyZone~theUn4given : huhu..besh kan.. ;p

    ReplyDelete
  4. adeh... sampai bertukar2 sabun pulak...

    kalau sabun buku tu, geli beb aku nak bertukar2... wahahahaha

    ReplyDelete
  5. Ayie : kalau sabun buku tu kes2 terpencil je..aku pown geli..haha..

    ReplyDelete
  6. salam.. =)

    tp satu je ta suke psl mandi kt asrama..kena beratur ikut turn..leceh..huhu~

    ReplyDelete
  7. Khumaera Ismail : huhu..tu la yg adventure nye..kui3... ;p

    ReplyDelete
  8. 18sg?
    so sy x leyh baca?
    hahahaha.
    "adegan2 ganas"
    hohoho, lawak3

    ReplyDelete
  9. MiMiEy :) : haha..xleh2..budak2 ag.. ;p

    ReplyDelete
  10. hahaha. ade skul yg men after2. ketuk pintu, jerit tang lua 'after'.
    yg tga mandi pon jawap r 'ade org'. kire lpas dye ade org ahh.. ahhaha.. kenangan2

    ReplyDelete
  11. winna shinta : huhu..betui2...kenangan silam.. ;D

    ReplyDelete
  12. elmo blurb : haha..romantis..

    Anip™ : huhu..penah buat kew..??
    ;p

    ReplyDelete
  13. salam..nice blog..huhu..camnih ea dak2 asrama..

    ReplyDelete
  14. ha ha............ pastu jerit CEPAT LA WEI, ORANG LAIN NAK MANDI GAK!!! PASNI PREP LAK!!!!

    ReplyDelete
  15. teringat dulu masa study...nakal yang amat..
    bila kwn 1 dorm mandi, kitorang panjat sinki n tgk dia mandi dari atas.pehh.... melalak la diorg.kitorang pun lari la...kalau tak mandi area sinki...kitorang panjat amik kerusi...kakaka....
    sampai kena sound dengan ketua kolej.

    kolej kenanga dlm kenangan (uitm

    ReplyDelete
  16. yg x best, kalau da bgun lmbat, tp bilik air penuh.. haha....

    ReplyDelete
  17. kena kudis buta bersama sama tak certa lak yaa

    ReplyDelete
  18. hahahaaa...aku rasa mcm betul jek fakta nihh..macam aku dulu jekk...ngee~

    ReplyDelete
  19. juma : hoho..thanks..budak2 kolej pown macam ni..

    sugar2 kapas strawberry : tu latihan praktik.. ;p

    .s.o.f.i.a. : haha..tu ayat lame tu..ayat baru dye macam ni, "nanti aku kasik duit kat ko, buat jamban sndiri, mandi lah 4 tahun pown, xde orang marah.".

    SyimaSyaz : pmpuan pown macam tu ea..ish3..dalam kenangan semua nya.

    Pinky Pixie : tu yang kite kene latih bangun awal.. ;p

    b.r.u.t.a.l.s.o.l.o : haha..tu pown same..kes terpencil gak..

    akulah gerek nya : ni pown berdasarkan kisah benar. ;D

    ReplyDelete
  20. Leceh la mandi kat asrama...
    Nk mandi pun kne tunggu turn...
    Kdg2 smpai berejam nunggu...

    ReplyDelete
  21. sabun x yah beli - bahaya nanti berjangkit penyakit gatal....syampo xpa..
    lagi satu UBAT GIGI x yah beli mintak kat junior.. huhuhu

    ReplyDelete
  22. Shahazrin Saharudin : macam biasa je..

    ReplyDelete
  23. best..
    memang kenangan betul zaman belajar.

    ReplyDelete
  24. Zairie Husin : haha..censored..

    nur : catuan air.. ;D

    Shahazrin Saharudin : haha..xpe2..pengalaman.

    ReplyDelete
  25. tang n0.5 tu mmg x tahan..haha..gegurl mandi supan la arief..haha..uppp..senset senset

    ReplyDelete
  26. boleh tolong gosok2 mna2 tpt yg xsmpai..cnthnye blakang..

    ReplyDelete
  27. echah mashuri : hoho...penah2.. ;p

    ReplyDelete
  28. hahahahah!.. lawaknya kelebihan tersebut. tak leh blah. haha

    ReplyDelete
  29. nursarah puteri biru : haha..ini fakta.. ;p

    ReplyDelete
  30. ****sorii kepada komian2 yang tidak direply..
    ade sedikit problemo..trimaass kerana sudi kasik komen.
    ;D ****

    ReplyDelete
  31. haha..suruh baldi beratur depan pintu toilet utk cop giliran! rindunya zaman tu ^_^

    ReplyDelete
  32. rindu nak duduk hostel lagii
    :(

    ReplyDelete